Skravletråd Oktober

app på mobil er fint til sitt bruk, men når det går så fort klarer jeg det ikek på mobil nei, andre foretrekker det.
Bruker ikke appen engang, bare vanlig nettleser. Har ikke pc. Men ipad er nå litt bedre enn mobilen, selv om jeg ikke liker å skrive på den..

Du trener jo søvnen, men jeg skjønner problemet, jeg vurderer hva jeg skal gjøre jeg også, for nå ble jeg trøtt. JEg får ikke problemer til kvelden egentlig da om jeg sover nå
Fikk hele 6,5 timer i natt i bare to etapper som egentlig er veldig bra for meg, så det er ikke kritisk.
Men er ganske tung i hodet.
Lurer på om jeg rett og slett bare skal legge meg nedpå og slappe litt av

Fikk hele 6,5 timer i natt i bare to etapper som egentlig er veldig bra for meg, så det er ikke kritisk.
Men er ganske tung i hodet.
Lurer på om jeg rett og slett bare skal legge meg nedpå og slappe litt av

Du er syk, da trenger kroppen mer hvile

Er egentlig ganske fornøyd med å ha klart så mye som jeg har ved tanke på at vi faktisk har hatt dåp denne måneden, jeg har hatt mye og gjøre og så ble syk :)

Med tanke på programmet ditt i oktober er det veldig bra det ja! Jeg har ikke en spesielt travel oktober, det har bare vært stille overalt så lite skravliong. Ogsåer jeg trøtt

Da har jeg redd opp sengen til svigermor i kveld. Ååå som jeg gleder meg til besøk :p

Selvsagt, jeg har bare ikke fokus helt så langt frem i tid enda, først oktober, så november, SÅ desember. Har ikke tid til at det skal bli desember helt enda, for mye som skal være gjort først. Inkl å ordne kalender til ungene. Og tunika til lillesøster nå i oktober og hentedress til babyen i november

Jeg er i julemodus. Kalenderen har jeg straks laget ferdig så da er det bare å slenge beina på bordet :D

Du får prioritere det, mine er forlengst plassert i bhg og skole, og godt er det, undervisninga startet jo for en time siden for eldstemann. De do herfra for to timer siden ca, så det gikk nok fint.
Ja måtte bare få henne av sted. De skal helst være der innen 9.30.

De skulle dele opp grønnsaker til suppe i dag. Er høstfest i morgen.

God dag jenter :D jeg prøver å ikke være her inne så mye nå. Sliter med angst for babyen i magen. Idag tok jeg en digital som viste 3+ hjelper der og da. Men når kvelden kommer blir jeg redd :( Vis vedlegget 142130 skal til legen idag :) jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er. Bare ca. 5 dager til ul nå :) Byttet nick fra mirakelpia13
Hei!

Det går sikkert bra :-)

Fint du sa fra om byttet av nick ;-)

Onsdager er jeg som kjent (?) sykemeldt. Jeg er 60% sykemeldt, og velger å jobbe 4 halve dager og ha onsdag helt fri. De andre fire dagene tilpasser jeg tiden utfra når jeg kommer og hva jeg evt skal av behandling og kontroll etc, det er fint emd fleksitid, men forsøker å holde meg til å jobbe riktig antall timer hver uke så jeg ikek mister kontrollen. (Litt ute av kontroll nå, for mye for to uker sdien, fordi det skulle bli for lite sist uke, ble enda mer for lite sist uke, så jeg må ha litt mer denne. Heldigvis timefører vi jo hva vi gjør minutt for minutt, så jeg klarer å finne tilbake til fasiten, når jeg har logget inn på fredag kan jeg regne ut når jeg skal gå)

Disse onsdagene har jeg somregel ei liste over hva jeg skal gjøre, litt for at jeg skal få gjort noe som helst. Ikke at jeg er sykemeldt for å rydde hele huset og stå på hodet mens jeg baker cupcakes, men det at det er greit å få unna små gjøremål i løpet av en hel lang dag.

Disse har jeg pleid å poste, og oppdatere, i skravletrden for 2016, hvor jeg også har postet fremdriftsregnearket på strikketøyet mitt. Men så har det sånn at de som skravlet der, det var Lykkeliten, som ikke orker noe særlig forum for tiden pga sin ekstreme kvalme som må sykehusbehandles jevnt og trutt, og Lolo som vel ikke skravler lenger, og i alle fall ikke på 2016 siden hun ikke lenger prøver på en 2016-baby likevel :(
En og annen slenger har der jo også vært, men ikke noe fast aktivitet i det siste

Derfor plager jeg likegodt dere med lista mi:
Vaske dyne
Vaske resten av sengetøy
Frokost
Lunsj
Vitaminer
Jula
Leverpostei og rosiner
rydde yttergangen
Strikke til 44 cm og deretter minst 3 omganger med mønster

Ikke helt i rekkefølge dette her, jeg går ikke rett fra frokost til lunsj, og skal ikke vaske to maskiner før jeg spiser.

Lufte hunden må forresten også inn på lista.
Jula betyr ikke at jeg skal feire jul forresten, men at dersom jeg gidder dra ut skal jeg på "shopping" på Jula, julegave til min mann
Som klesvasken muligens antyder, jepp, vår sengeveter hadde uhell i natt
Håper du kommer i mål med dine gjøremål:D
Og du plager oss ikke;) artig å følge med!

Back
Topp