Lenge leve limboland!

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Har jo nå trodd at vi har holdt på å miste i flere dager pga blødninger, men hcg fortsetter å stige... Fordoblingstiden har de siste dagene blitt dårligere, men det er visstnok fortsatt et ørlite håp om at det er en normal graviditet og ikke en graviditet utenfor livmoren...

Virker som om hcg fortsetter å stige, for i dag virket det som om teststreken begynte å stjele fargestoff fra kontrollstreken på BT:
zy8412.jpg

Selv om den i tørket tilstand ikke var så veldig mye sterkere enn gårsdagens test, så ble den så mye sterkere enn teststreken med en gang i dag, mens det i går tok ganske lang tid (ca 10 min).. Tror det er vanskelig å få teststreken noe særlig sterkere, så tenker derfor at den kortere reaksjonstiden tilsier at hcg har økt... Merker selv at jeg høres helt gal ut nå, men blir helt gal av ikke å ha kontroll!

Har dere andre som har målt hcg hatt en endring i fordoblingstid, eller har den holdt seg ganske lik hele veien? Er 5+0 i følge st Olavs i dag, og hadde kun en hcg på 379 i går...

Oj, så vanskelig å ikke vite hva som skjer! Men har du time til ultralyd snart?

Forferdelig å lure sånn! Jeg har ingen svar til deg desverre, men har jo hørt at noen produserer hcg langsommere. Og i følge denne her; http://nevro.legehandboka.no/prover-og-svar/klinisk-kjemi/blodprover/hcg-2978.html er du innenfor normalområdet.

Jeg håper du kan få et klart svar snart, og krysser fingrene for at dette går veien :)
Tusen takk, Kålormen! ❤️ Likte den hcg-tabellen bedre enn en del andre jeg har sett!
Fantastisk å se den tabellen!! Det gjør virkelig ting mulig for jegvilmenfårdetikketil <3 lykke til bidere!
Tusen takk igjen, Elisabetti!❤️

For er karusell du er på! Heier og håper alt jeg kan <3
Håper heiingen hjelper! Og tusen takk! ❤️

Oj, så vanskelig å ikke vite hva som skjer! Men har du time til ultralyd snart?
Har ikke time til ultralyd før på mandag, men skal ta nye blodprøver igjen i morgen... Fått beskjed om at man ikke ser noe foster før ved hcg på ca 1000, så derfor de vil vente. Veldig spent på hcg'en i morgen, og håper det at jeg begynte på lutinus før jeg la meg i går kveld bidrar til bedre stigning igjen! :)

I går kom det ut et koagel til (sorry for detaljene), og jeg freaket naturligvis fullstendig ut igjen! Har nesten ikke blødd etter dette, og nå er det kun litt spotting igjen... Har fortsatt en del smerter, men de har også roet seg litt. Tok en ny test i dag tidlig, og den virket for meg en del svakere enn dagene før. Dagens er den nederste...

5yw1w0.jpg

Mannen mente at vi har makset styrken, og at det bare er tull å teste mer nå og at det sikkert er variasjoner i fargestoff som gjør det... Er jo egentlig enig i at testingen er tull, men blir helt gal av ikke å vite hvordan det går med gullklumpen vår! Fru kontrollfreak får virkelig kjørt seg nå! ;)

Har tatt nye blodprøver i dag tidlig, så er veldig spent på resultatet her! Håper på å få svar før lunsj...

I går kom det ut et koagel til (sorry for detaljene), og jeg freaket naturligvis fullstendig ut igjen! Har nesten ikke blødd etter dette, og nå er det kun litt spotting igjen... Har fortsatt en del smerter, men de har også roet seg litt. Tok en ny test i dag tidlig, og den virket for meg en del svakere enn dagene før. Dagens er den nederste...

5yw1w0.jpg

Mannen mente at vi har makset styrken, og at det bare er tull å teste mer nå og at det sikkert er variasjoner i fargestoff som gjør det... Er jo egentlig enig i at testingen er tull, men blir helt gal av ikke å vite hvordan det går med gullklumpen vår! Fru kontrollfreak får virkelig kjørt seg nå! ;)

Har tatt nye blodprøver i dag tidlig, så er veldig spent på resultatet her! Håper på å få svar før lunsj...
Får håpe du får svar fort!! :)

Jeg har jo sett flere her inne få svakere resultat med konsentrert urin enn med utvanna urin, kanskje du rett og slett har såpass med HCG i kroppen at det blir svakere utslag for deg og? :)

Back
Topp