Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvis jeg ikke husker helt feil er ikke dette første gang i den type kjøtt. Orker ikke å google, men ganske sikker på at jeg har hørt om dette tidligere. Jeg merker jeg er skeptisk til mye mat når jeg er gravid, mer enn hva som står på listen over frarådet mat. Skummelt og trist, syns jeg..Oi![]()
Snart er ingenting trygt for gravide![]()
Bra de har funnet det og tar hånd om saken iallfall!
Man bør altså gjennomvarme selv ferdistekt mat skikkelig, for å være sikker. Synd når det er så lett og godt med kyllingbaguett når man er på kafé, har spist det mange ganger hittil i svangerskapet.Men hvis jeg ikke husker helt feil er ikke dette første gang i den type kjøtt. Orker ikke å google, men ganske sikker på at jeg har hørt om dette tidligere. Jeg merker jeg er skeptisk til mye mat når jeg er gravid, mer enn hva som står på listen over frarådet mat. Skummelt og trist, syns jeg..
Ja, tydeligvis. Og det er som du sier, lett og godt med både kyllingbaguett og andre kyllingretter på café. Heldigvis, får man si, oppdages dette og det kommer ut til forbrukerne.Man bør altså gjennomvarme selv ferdistekt mat skikkelig, for å være sikker. Synd når det er så lett og godt med kyllingbaguett når man er på kafé, har spist det mange ganger hittil i svangerskapet.![]()