Sulten!!

mom2b3

Betatt av forumet
Jeg er kvalm store deler av dagen. Prøver å spise jevnt men går 2-3-4 timer mellom hvert måltid. Føler meg sulten hele tiden, uansett om jeg akkurat har spist. Føler at jeg ikke kan gå rundt å spise hele dagen, men har en så gnagende sult om dagene at jeg føler ikke at jeg har noen andre valg. Fortsetter det slik kommer jeg til å se ut som en vandrende bombe før jeg er ferdig med dette svangerskapet :-p

I tillegg har jeg ikke særlig matlyst, så er ikke veldig mye som smaker godt i min munn.

Noen andre som har det slik?

Sulten hele tida jeg også! Om jeg ikke spiser ofte nok, så kaster jeg opp.. Spiser jeg for mye, så kaster jeg opp... :p

Uff, skjønner hva du mener. Kvalmen er ikke så ille hos meg lenger, men jeg blir kvalmere hvis jeg ikke spiser på lenge. Spis ofte, men lite og prøv deg frem med smaker som ikke er for kvalmende. For meg har det vært plommer og epler av alle ting. Og en brødskive i ny og ne.
Pass også på å drikk masse!
Det hjelper også å drikke en kopp kokt vann med fersk ingefær, sitron og honning før du prøver å spise!
Lykke til =)

Har det på samme måte... Må spise helst annenhver time. Men egentlig har jeg jo ikke lyst på noenting. :( Blir ofte brødskive med noe søtt på som honning eller hjemmelaget blåbærsyltetøy. Også tvinger jeg i meg en og annen skive med leverpostei, for sunnhetens skyld. Også hender det jg må lage meg noe varm-mat for å få ned noe. Gleder meg til denne fasen er over!!

Back
Topp