Listeria i salatkylling!

Godt jeg er kresen på kjøtt!
Hadde fått hetta!

Har heldigvis ikke smakt denne selv heller. Eneste vi av og til har er prior sin, men det er ytterst sjeldent!

Ikke lenge siden den fra Prior var trukket tilbake hos Kiwi butikkene heller... Kjipt, er så kjekt med kjapp middag :P hilsen hun som ikke takler å se kjøtt med ben på seg :o

Kjenner jeg er skikkelig glad jeg ikke hadde lyst på salaten på jobb i går, med nettopp dette kjøttet i! O.o

Spiste kyllinglår fra samme leverandør i går:eek: Men slik jeg tolket artikkelen så gjaldt det kun salatkjøtt! Stemmer sant??

Vi har det der på jobben hver dag! Glad intuisjonen min har vært overutviklet i det siste, det har føltes feil å spise den.

Spiste kyllinglår fra samme leverandør i går:eek: Men slik jeg tolket artikkelen så gjaldt det kun salatkjøtt! Stemmer sant??

De har funnet listeria på maskinen som skjærer opp kjøttet, leste jeg i morges. Og ja, det er kun salatkjøttet som er trukket tilbake.

Satt med kyllingpålegg hos ei vennine i dag. Hun bare skrek ut at jeg ikke måtte spise det for hun husket ikke helt hva slags kylling det var, men at det var fra Solvinge, akkurat som pålegget mitt. Heldigvis ikke salatkjøtt jeg hadde på rundstykket mitt.

Ekkelt! Jeg kunne spist noe sånt!

Back
Topp