Kom dere frem til noe?Jeg ble sittende å diskutere hus og julegaver med mannen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom dere frem til noe?Jeg ble sittende å diskutere hus og julegaver med mannen.
Jeg ble sittende å diskutere hus og julegaver med mannen.
Det skal du nok klareLurer på hvordan det ser ut i forhold til 1818 jeg, jeg må jo egentig nærme meg, sikkert i løpet av uka?
Så derfor legger du deg nå!Gøy å skravle da, men ganske sliten nå
Neida, ikke hver dagHihi...det tenker jeg går veldig fint
Du holder jo ikke på sånn hver dag?![]()
Her er jegfintJeg trenger en...
Det skal du nok klare![]()
Satser på at jeg klarer det snart selv også. Tidlig neste uke i alle fall. Jeg er lite innom når det er helg, så usikker på om jeg klarer det til fredag.Tviler ikke på det i det hele tatt
Takk for oppdatering
Tror ikke jeg kan sikte på noe jevnt tall her, blir nok litt for langt opp til 27 000 denne mnd.
Tja, vi ble iallefall enig om at jeg har vært flink med julegaveneKom dere frem til noe?![]()
I grunn ikke, men jeg har nesten ikke snakket med han I dagEr det no å bruke tid på når du skal skravle da?![]()
Det er jo en god planJeg skter ikke på en rund total for mnd jeg heller, bare et rundt 100-tall for kvelden når jeg setter igang kveldsskravla mi
Det er jo braTja, vi ble iallefall enig om at jeg har vært flink med julegavene![]()
I grunn ikke, men jeg har nesten ikke snakket med han I dag![]()
Det er jo en god plan
Slipper å tenke på oppdateringer da![]()
Greit å holde han varm jaDet er jo egentlig greit å snakke med slike menn innimellom ogsåp da, det er jo det
Med 1433 innlegg tar jeg kvelden
Ble 1000 innlegg siden forrige oppdatering det. God natt![]()
Greit å holde han varm jamåtte skryte litt av han
![]()