Skravletråd Oktober

Er det noen som tar tallene ved nidtnatt, forresten? Det er ikek et must, for det stemmer nesten helt på en prikk med å ta det vi hadde sist nidtnatt og legge på det antallet Tamara sa vi skrev, så det kan man regne seg ut til.

Men når hun finner på sånne ting som antall nye tråder eller andre ting så kan man evt plutselig trenge ting man ikke har ifo om da
Tror nok ikke det blir meg

Får håpe vi ikke kommer langt unna i allefall

Det virker gasnke lovende, bare rett over 2000 igjen. Og altså langt mer enn de to timene vi hadde igjen da vi hadde 2000 igjen i går, så om trykket holder seg oppe kan det kanskje gå?

Har du spammet?!:P ikke lagt merke til..
Ja... det ble 6 på rad tidligere her... :o jeg trodde det var meg liv i tråden så jeg sjekket ikke på slutten, svart bare i tråden.. :)

Prøver så godt jeg kan en stund her også :)
Jo flere jo bedre.

Straks noen begynner å legge seg gjør flere det, og så logger noen av, også lbir det stille, og så kommer "sover alle nå?" som besvares med "neida jeg er her" etter litt, og neste deretter er "god morgen" 6 timer senere.....

Det virker gasnke lovende, bare rett over 2000 igjen. Og altså langt mer enn de to timene vi hadde igjen da vi hadde 2000 igjen i går, så om trykket holder seg oppe kan det kanskje gå?
Jeg er nå her ei stund til. Blir bare borte u ny og ne for å hente meg mer kake :p
Tørr jo ikke å sy på skjørtet i dag, siden jeg har lovt å være her i kveld ;)

Back
Topp