Mmm..Sendte gubbis på butikken for å kjøpe middag, spent på hva der blir han mumlet noe om sei biff, så da får vi se hva det blir![]()
Seibiff er utrolig godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm..Sendte gubbis på butikken for å kjøpe middag, spent på hva der blir han mumlet noe om sei biff, så da får vi se hva det blir![]()
Er veldig fornøyd med denDen har jeg lyst på![]()
Jeg har en s4 når, men siden den fungerer utmerket og jeg er i permisjon er det ikke snakk om en ny nåEr veldig fornøyd med den![]()
Ja. Han er sendt i vannrett stilling på sofaenNei Æsj :-(
Nå må han bare ta det med ro!
Er det nå jeg skal innrømme at stoff for 1200 kommer imorgen, og i hus allerede for 1000?Du trenger jo ikke handle en eneste julegave i år!!kun stoff!
Jeg ogHuff...får vondt av ham![]()
Sei biff er kjempegodt daSendte gubbis på butikken for å kjøpe middag, spent på hva der blir han mumlet noe om sei biff, så da får vi se hva det blir![]()
Jeg hadde også så men den begynte å tulle og batteriet var håpløstJeg har en s4 når, men siden den fungerer utmerket og jeg er i permisjon er det ikke snakk om en ny nå
Ja, det syns jeg ogsåMmm..
Seibiff er utrolig godt da![]()
Her også ligger han og lager godlyder med litt sutring innimellom. Ikke sovet siden han våknet fra første luren rundt kvart på 11 og burde egentlig sovnet for 1 time siden. Men det gidder han tydeligvis ikke idag så gjett hvem som kommer til å sitte med en overtrøtt sutrete unge kl 5Da var det store spørsmålet, jeg hører lille U har våknet nede i vognen.
Han ligger og "synger" og lager masse god-lyder.
Skal jeg gå ned og ta han opp, eller la han ligge og kose seg litt til?
Batteriet begynner\r å bli dårligere her også, men ikke verre enn at jeg overlever.Jeg hadde også så men den begynte å tulle og batteriet var håpløst
Jeg lagde meg litt te, og så hentet jeg han.Her også ligger han og lager godlyder med litt sutring innimellom. Ikke sovet siden han våknet fra første luren rundt kvart på 11 og burde egentlig sovnet for 1 time siden. Men det gidder han tydeligvis ikke idag så gjett hvem som kommer til å sitte med en overtrøtt sutrete unge kl 5
Ikke så lenge til januar daBatteriet begynner\r å bli dårligere her også, men ikke verre enn at jeg overlever.
Må fremdeles vente til januar, får ikke nytt utstyr når jeg er i perm
Heldig du erJeg lagde meg litt te, og så hentet jeg han.
Hadde sovet nesten 2 timer nå
Er ikke det, men fult mulig jeg kommer til å vente lenger.Ikke så lenge til januar da![]()
Det forstår jegEr ikke det, men fult mulig jeg kommer til å vente lenger.
Trenger ny PC også, det er viktigere og har ikke samvittighet til å spørre om begge deler på en gang![]()
Jeg er syk, og han virker litt slapp han er ogsåHeldig du er. Nå sovet han nettopp her. Litt vel sent skal jeg ha sjans til å få han i seng i kveld. Må nok vekke han igjen senest kl 16. Her sover han sjelden mer enn mellom 1 t og 1 t 15 min
Hun kommer hver tirsdagAh! Heldig som har vaskedame! Hvor ofte kommer hun?