Skravletråd Oktober

Åneidu, her skal vi fryse folk slik at de ikke protesterer på de rare feilene de finner...

Nei, det var bare en sofa i resepsjonen, rett ved utgangsdøren.
Vi fant i hvert fall ut at de ikke skal brukes flere ganger. Det var ingen store, dyre feil de fant, men det var et par litt suspekte på gubben sin bil.
Han som hadde kontroll før meg fikk også noen helt absurde feil.
Dårlig kundeservice !!

Ja, å drikke er superviktig!! Har vært småforkjøla selv en stund, men føler det har hjulpet med masse drikke, hvile og cvitaminer:) Ble i hvert fall ikke verre. C-vitaminer hjelper vel kanskje ikke npr man først har blitt syk, men sånn oppi hodet mitt så gjør det det ;)
Greit å tenke at det hjelper ihverfall :-)

Jo var det de sa til meg. Var innom for en uke siden og da kunne de se den var påbegynt. De trodde gjerne forsinkelsen skyldet at de hadde ventet på forsikringspapirer før de startet
Ja, den kan jeg se. Kjedelig å vente uansett. .

Åneidu, her skal vi fryse folk slik at de ikke protesterer på de rare feilene de finner...

Nei, det var bare en sofa i resepsjonen, rett ved utgangsdøren.
Vi fant i hvert fall ut at de ikke skal brukes flere ganger. Det var ingen store, dyre feil de fant, men det var et par litt suspekte på gubben sin bil.
Han som hadde kontroll før meg fikk også noen helt absurde feil.

Hatt en slik.eu kontroll selv. Finner feil som samme verksted at reparert rett før.. det er litt suspekt

c68adeba58533cb844505d9f6a27c7bb

Mitt andre prosjekt noensinne på en symaskin. Ei søt lita sminkemappe :)

Men så lenge de ligger i senga vet jeg alltid hvor jeg har de :P
Det er sant. Og så lenge du ikke har en gubbe som roter de vekk :p på en natt greide han å miste 3 smokker. Vi har til dags dato ikke funnet de. Haha :p

Back
Topp