Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var på tideJippi mobilen min er klar. Da får jeg bare vente til mini våkner fra luren sin så får vi stikke bort og hente den
![]()
Den har gjemt seg I trøndelag ;pGod morgen! Her har sola glemt oss i dag![]()
Håper på det besteJakjøpte innlegg til skoa hans og igår så skal gi bedre støtte. Så frisk skal vi få han
![]()
Det gjør viHåper på det beste![]()
Nei, det skjønner jegJa har ikke tålmodighet til det![]()
Ja det skal nytesHerlig med fri.
Haha. 10?? Var ikke liite detKan være lurt det, har vel 10 jeg med det er fordi jeg ikke gidder å leite etter smokker Haha![]()
Ånommin!!! Så søt daHar hun her sovende i armkroken min ♡
Send den hit daDen har gjemt seg I trøndelag ;p
Ja ventet i 2 uker nåDet var på tide)
Det må du gjøreJa det skal nytes![]()
Så søt♡Har hun her sovende i armkroken min ♡
Den er nok på vei nordover tenker jegSend den hit da![]()
Fikk ikke du beskjed om ei uke?Ja ventet i 2 uker nå. 2 uker og 1 dag for å være helt nøyaktig
![]()
Haha. 10?? Var ikke liite detvi har 4 og jeg synes det er mange
gubben har på mystisk vis klart å rote bort sikkert 10 stykker siden hun var født... skjønner ikke hvor de er blitt av
må jo kjøpe nye hele tiden
![]()
Ja, hun er nydelig, også så lita ♡ mye mindre enn søstra si.Ånommin!!! Så søt da![]()
Jada, fikk litt søvn før feieren kom å vekka megHåper du får hvilt deg litt da![]()
Åneidu, her skal vi fryse folk slik at de ikke protesterer på de rare feilene de finner...I det minste en varm kopp te.. noen plasser altså.
Nei, det var bare en sofa i resepsjonen, rett ved utgangsdøren.Har de ikke noe ordentlig rom med varme i?:/ kjipt å sitte i kulda
Ja, å drikke er superviktig!! Har vært småforkjøla selv en stund, men føler det har hjulpet med masse drikke, hvile og cvitaminerSant det. Får hive i meg mye væske og håpe det går fort over
![]()