Skravletråd Oktober

Har hun her sovende i armkroken min ♡

Vedlegg

• 1445329097674.jpg
    1445329097674.jpg
    48,4 KB · Visninger: 7
Kan være lurt det, har vel 10 jeg med det er fordi jeg ikke gidder å leite etter smokker Haha :P
Haha. 10?? Var ikke liite det :p vi har 4 og jeg synes det er mange :p gubben har på mystisk vis klart å rote bort sikkert 10 stykker siden hun var født... skjønner ikke hvor de er blitt av :p må jo kjøpe nye hele tiden :p

Haha. 10?? Var ikke liite det :p vi har 4 og jeg synes det er mange :p gubben har på mystisk vis klart å rote bort sikkert 10 stykker siden hun var født... skjønner ikke hvor de er blitt av :p må jo kjøpe nye hele tiden :p

Men så lenge de ligger i senga vet jeg alltid hvor jeg har de :P

I det minste en varm kopp te.. noen plasser altså.
Åneidu, her skal vi fryse folk slik at de ikke protesterer på de rare feilene de finner...
Har de ikke noe ordentlig rom med varme i?:/ kjipt å sitte i kulda
Nei, det var bare en sofa i resepsjonen, rett ved utgangsdøren.
Vi fant i hvert fall ut at de ikke skal brukes flere ganger. Det var ingen store, dyre feil de fant, men det var et par litt suspekte på gubben sin bil.
Han som hadde kontroll før meg fikk også noen helt absurde feil.

Sant det :-). Får hive i meg mye væske og håpe det går fort over:-)
Ja, å drikke er superviktig!! Har vært småforkjøla selv en stund, men føler det har hjulpet med masse drikke, hvile og cvitaminer:) Ble i hvert fall ikke verre. C-vitaminer hjelper vel kanskje ikke npr man først har blitt syk, men sånn oppi hodet mitt så gjør det det ;)

Back
Topp