Begynner å bli forkjølt kjenner jeg:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah, klandrer deg ikke;p ble stressa av å lese jeg ogsåBle stresset av å lese dette jeg
Jeg skal jobbe endel denne uka...ellers trene og litt husarbeid![]()
Har en trøtt sutrebaby på skulderen som akkurat har gulpet opp halvparten av grøten sinHer var det ikke mye futt
Æsj, ble det for mye bæring av kjøkken???
Håper det ikke er prolaps!
Hvilken bil snakker dere om?
Min samboer er 188 og er ganske bred og, men har veldig god plass i i Ford S-max ;-)
Tilogmed i baksetet mellom en beltestol og et besafesete ;-)
Her var det ikke mye futt
Hun vare bare uroli og nekta å falle til søvn. Tok 3 timer, så gikk det.Så kjipt. Vil hun ikke sove eller er hun urolig?
Ikke no gøy! Får håpe det ikke blir verre!Begynner å bli forkjølt kjenner jeg:-/
Håper ikke jeg heller:-/. Passer meg ikke å bli forkjølt nåIkke no gøy! Får håpe det ikke blir verre!
Hehe, nei sjelden at det kommer beleiligHåper ikke jeg heller:-/. Passer meg ikke å bli forkjølt nå![]()
Har en trøtt sutrebaby på skulderen som akkurat har gulpet opp halvparten av grøten sin
Går som regel i ett daHer har det gått i ett fra jeg våknet eller kom meg ut av senga heter det vellå i senga med lillebror mens han spiste frokost så lå vi å kosa mens frøkna var på badet
deilig med en sånn morgen
![]()
Kjedelig med sånne kvelder..Hun vare bare uroli og nekta å falle til søvn. Tok 3 timer, så gikk det.
God hvilNei... Nå er det natta på meg kjenner jeg. Sovet lite i natt og..Har jeg levert gutten på skolen og rydda litt i huset. Så nå skal jeg kollapse på sofaen litt
Eller mye
![]()
Er her tidvis jeg daHer var det ikke mye futt
Uff![]()
Går som regel i ett da![]()
Ja :/ bare ekstra slitsomt da samboer er helt uten mulighet til å hjelpe. så føler jeg er på døgnvaktKjedelig med sånne kvelder..kjenner de igjen fra tuppa var lita..
Håper du får hvilt deg litt daNei... Nå er det natta på meg kjenner jeg. Sovet lite i natt og..Har jeg levert gutten på skolen og rydda litt i huset. Så nå skal jeg kollapse på sofaen litt
Eller mye
![]()