Skravletråd Oktober

Ble stresset av å lese dette jeg:P
Jeg skal jobbe endel denne uka...ellers trene og litt husarbeid:)
Hah, klandrer deg ikke;p ble stressa av å lese jeg også;)

Æsj, ble det for mye bæring av kjøkken???

Håper det ikke er prolaps!

Det er visst forstadiet til prolaps. Så håper det ikke blir det :/
Nje, var visst ikke barr kjøkken som måtte bæres. Var plutselig flytting av innbo i en stor enebolig til en annen. Med svigermor som er tidenes største ansamler av pynt og slikt, var det ikke lite akkurat. Og våpenskap på noen hundre kilo sikkert. Så nå klarer han ikke engang løfte dattera vår på 6kg :/

Her var det ikke mye futt

Her har det gått i ett fra jeg våknet eller kom meg ut av senga heter det vel :P lå i senga med lillebror mens han spiste frokost så lå vi å kosa mens frøkna var på badet :) deilig med en sånn morgen :)

Nei... Nå er det natta på meg kjenner jeg. Sovet lite i natt og..:( Har jeg levert gutten på skolen og rydda litt i huset. Så nå skal jeg kollapse på sofaen litt:) Eller mye :P

Er ikke så mye futt i meg heller altså... Migrene og kvalme. Spent på hvordan denne dagen blir. Er hjemme iallfall.

Kjedelig med sånne kvelder.. :( kjenner de igjen fra tuppa var lita..
Ja :/ bare ekstra slitsomt da samboer er helt uten mulighet til å hjelpe. så føler jeg er på døgnvakt :p blir lite søvn og avslapning når avlastninga er blitt omgjort til sengeliggende:/

Nei... Nå er det natta på meg kjenner jeg. Sovet lite i natt og..:( Har jeg levert gutten på skolen og rydda litt i huset. Så nå skal jeg kollapse på sofaen litt:) Eller mye :P
Håper du får hvilt deg litt da ;)

Back
Topp