Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en koselig dagSå absolutt ingen sløvedag dajeg har vært å tatt blodprøve, handla og vært på foreldresamtale. Og nå har jeg hatt litt kosetid med gutten min. Gubben jobber til kl 18, så jeg og godklumpen har kost oss med brettspill etter middagen
![]()
Det vil jeg troJa var utrolig gøy. Angrer ikke på at jeg reiste
![]()
Der var du Ja!!Høres ut som en koselig dag![]()
Ja det håper jeg virkeligFår håpe mange har fått det med seg da![]()
Nei, nei, neiDer var du Ja!!
Skulle vare vært her et par timer tidligere![]()
Mangla 1144 innlegg på å klare utfordringen i dag :-(
Håper da virkelig ikke det!!Jahåper bare det ikke utvikler seg til prolaps :/ han er jo ikke såå gammel at ryggen burde gå
![]()
![]()
Ja den var ergerlig :-(Nei, nei, nei
Hatt så sinnsykt mye å gjøre på jobb...
Ja vi får skravle nå for en god start i morgen tidligJa den var ergerlig :-(
Og da røyk vi på ukesutfordringen allerede dag 1 :-(
Godt du har hatt litt å gjøre på jobb da ;-)
Jeg har begynt på dagens innlegg for å hjelpe på det antallet iallefall![]()
Så spennende daDa har vi bestemt oss for kjøkken. Blir hth. De har også tegnet badene, grovkjøkken samt walkin closet
![]()
Det har vi ogsåJadet er også Julefrokost i desember
Og jeg er opptatt i morgen kveld...Ja vi får skravle nå for en god start i morgen tidlig
Hektisk på jobb er jo sånn jeg liker det da![]()
Ja du må få deg noen timer på øyetOg jeg er opptatt i morgen kveld...
Men nå bør jeg sove og![]()
Ja godt du får noen i garnet ;-)
Ble stresset av å lese dette jegOi853 innlegg siden sist jeg tittet innom... Kan trygt si at jeg ikke har lest gjennom alle de innleggene
Håper alle har hatt en flott helg og en suveren mandag![]()
Her har vi gått inn i en småtravel "ferie"-uke for mannen sin delEr vår uke med Jr, og han ble dårlig pga astma inatt, så da måtte han bli hjemme fra skolen.. Men siden sambo skulle kjøre meg til sykehuset til timen jeg hadde kl 11 idag, så måtte Jr bli med oss.. Var ferdig 11.50, og hjemme 20min senere, da var det bare litt avslapning for mannen før han gikk for å pusse tenner for så å dra til tannlegen mens jeg passet på Jr og blogget litt.. Så var det å handle inn middag, lage og spise middag og spise litt dessert.. Imorgen skal sambo følge Jr til skolen, før vi har time til dyrlege med hunden vår som skal vaksineres og kjemisk kastreres.. Onsdag husker jeg ikke hva vi skal, men torsdag skal sambo og eksen på foreldresamtale, mens jeg har bakedag her hjemme
Tenkte å lage oreokake, brownies og skoleboller som vi kan ha med til vi reiser til svigers for helgen på fredag.. Puh, ferie ja.. Hva er det?
og innimellom må jeg finne tid til studier.. Jaja, uka her kommer til å flyyyyyyy
![]()
Har dere noen planer for uka?![]()
![]()
Jepp, gleder meg alleredeOi,kult :-D
Veldig koseligHøres ut som en koselig dag![]()
Var litt enten eller uavhengig av medisin og behandling. Krysser fingreneHåper da virkelig ikke det!!![]()
HahaNei det er aldri dumt ;-)
Jeg får sitte oppe i natt![]()
Ikke negativt.Påvirker forkjølelse prøvingen? Evt hvordan. Inn i pp2 nå,tanta har pakket sammen. Håper virkelig spira sitter i pp2