Gratulerer! Dette var hyggelig lesningHei dere! Gledesmelding i dag! Blødningen skyldes en rift sannsynligvis fra da jeg satt inn progesterontablett i morges.
Fikk både se og høre et bankende hjerte!! <3
Gråt gledestårer i gynekologstolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Dette var hyggelig lesningHei dere! Gledesmelding i dag! Blødningen skyldes en rift sannsynligvis fra da jeg satt inn progesterontablett i morges.
Hei dere! Gledesmelding i dag! Blødningen skyldes en rift sannsynligvis fra da jeg satt inn progesterontablett i morges.
Gratulerer så mye!!! For en følelsejeg var på ul forrige uke, 6+2 også. Hva ble ditt crl mål?[/Husker ikke helt, var litt fra meg av glede da vi snakket sammen. Hva var din?
Lurer på om han sa 4,3 mm eller noe sånt?Gratulerer så mye!!! For en følelsejeg var på ul forrige uke, 6+2 også. Hva ble ditt crl mål?
Samme som megLurer på om han sa 4,3 mm eller noe sånt?
Var du 6+2 både utfra din og hans beregning? Er litt gøy å sammenligneLurer på om han sa 4,3 mm eller noe sånt?
Haha, så gøyVar du 6+2 både utfra din og hans beregning? Er litt gøy å sammenligne