Desverre ikke:-/. Akkurat der savner jeg tiden i AustraliaSola varer aldri evig desverre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Desverre ikke:-/. Akkurat der savner jeg tiden i AustraliaSola varer aldri evig desverre![]()
Jeg skal til Bodø neste årDet er utrolig spennende
Vi hadde tro på Bodø beste år, men ble visst Bergen![]()
Det eneste som er litt "kjedelig" er at da er også frøkna hjemme.Sofa er bra hvile det også
Godt dere er to!
Salami er nam!Åh! Jeg savner salami!![]()
Har du bodd der??Desverre ikke:-/. Akkurat der savner jeg tiden i Australia![]()
HihiJeg skal til Bodø neste år
Var på vestlandet i år, men da var jeg selvfølgelig ikke med
Ja bodde der i ca 1 1/2 årHar du bodd der??![]()
Veldig fint i Bodø da, men kunne godt tenkt meg å dra et sted hvor jeg ikke har vært så ofteHihifor et sammentreff
![]()
Så gøy, smakte du krokodille mens du bodde der?Ja bodde der i ca 1 1/2 år![]()
Nei kom ikke så langt men smake kenguruSå gøy, smakte du krokodille mens du bodde der?
Det har jeg ogsåNei kom ikke så langt men smake kenguru![]()
Har du bodd i Australia eller bare vært på ferie?Det har jeg også![]()
Ja det må duMå jeg virkelig gå tilbake og lese da![]()
Mamma kjøpte det i SverigeHar du bodd i Australia eller bare vært på ferie?
Ja, oppstykket søvn. Dessverre ikke helt uvanlig for tidenDårlig natt?
Ikke utenkelig at jeg sover litt når jeg kommer meg hjem. Vi får se.Så kjiptikke mulighet for en dupp på dagen heller??
Ja. Det er jo en del natteravner kanskje, 80 tråder og 1800 innlegg nå. Så skravle mer!Det er jo en flott start![]()
Vet du hva, det er så koselig å se deg klage over svangerskapsplagerIkke utenkelig at jeg sover litt når jeg kommer meg hjem. Vi får se.
Muligens dette går veien daJa. Det er jo en del natteravner kanskje, 80 tråder og 1800 innlegg nå. Så skravle mer!