FrøkenElfie
Elsker forumet
Om jeg er våken, så ordner jeg. Men kan ikke garantere at jeg ikke har sovnaSnart natta her også, bare prøve å få i meg noe mat.
Noen "natteravner" som tar stat ved ca midtnatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jeg er våken, så ordner jeg. Men kan ikke garantere at jeg ikke har sovnaSnart natta her også, bare prøve å få i meg noe mat.
Ja han var vanvittig morsomHan har jeg vært på show medEn av de jeg synes er råfestlige
Lurer på det assaBegynner å bli stor gutt
![]()
Om jeg er våken, så ordner jeg. Men kan ikke garantere at jeg ikke har sovna![]()
Det skjønner jeg.. får håpe han kommer snart, så du kan få sovet litt.Syns nå jeg også, men trøtt nå så håper det ikke er så alt for lenge til han kommer
Ikke meg desverreSnart natta her også, bare prøve å få i meg noe mat.
Har lyst til å si ja, men jeg kan ikke love noe..Snart natta her også, bare prøve å få i meg noe mat.
Ja han var vanvittig morsomlo så tårene rant
Hvor gammel er tassen din?![]()
Det er jo santTror jeg kommer til å ha sovna, nemlig. Men jeg har jo tallet fra den du tok natt til i dag, så får vi fastiten på totalen idag fra Tamara i morgen kan jeg regne meg tilbake om nødvendig![]()
Veldig spennendeSå spennende. Med jobben?
Jeg har vært på loppis, besøkt oldemoren til B, vært på hytta og i bursdagsselskap.
Godt å få noen gode timer på øyetAkkurat i natt tror jeg ikke det vil bli noe vanskelig
Det hørtes veldig spennende utVeldig spennendemed Norsk narkotika politi forening..
Høres ut som om dere har hatt en travel men koselig helg![]()
Da får dere lufte littAbsolutt. Ovnen er litt for stor stua vår...
Tja, vi er ganske glad I å ha det varmt, men ikke fult så varmt.Da får dere lufte litt![]()
Langt dit da?Skal nå 50.000 jeg
Kan være farlig daTakk, ikke testet det nettstedetmå ta en titt..
Komme nærmere mål i alle fallDet må du![]()
Ja, det vil jeg siTeller en klementin som kveldsmat?![]()
Det er ikke verst
- Vi er i alle fall ifølge statitsikken over 5000
![]()
Det er jo bedre enn noen dager tidligere?
- Vi er i alle fall ifølge statitsikken over 5000
![]()