Være på "loppis", besøkt oldemoren til lille, vært på hytta, vært i bursdagsselskap... Tiden bare flyr av sted.Du hr gjort i helgen da?
Har vært på shoppibg, hos svoger og svigerinne på besøk, bakt boller, vært på skogstur +++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Være på "loppis", besøkt oldemoren til lille, vært på hytta, vært i bursdagsselskap... Tiden bare flyr av sted.Du hr gjort i helgen da?
Har vært på shoppibg, hos svoger og svigerinne på besøk, bakt boller, vært på skogstur +++
Nei, der var noe det også jaUtenfor bryllupssesong, men innafor konfirmasjonssesongenIkke veldig lett å finne lokale
![]()
Går nok fort detMå få til det ja![]()
Kjøpte du noe på loppis?Være på "loppis", besøkt oldemoren til lille, vært på hytta, vært i bursdagsselskap... Tiden bare flyr av sted.
Vi har Ford mondeoHehe. Klarte å bomgire noen gangermen bilen går utrolig nok greit i 6 gir selv i 60km/t
selv om det var 4.gir jeg skulle til
Hvilken bil kjøpte dere?
Ja, hadde ikke lyst å sende han i bilen med de smertene i ryggen :/
Mats. Selv om jeg håper på erling, for at jeg liker litt romantikk på gårdenHvem tror dere ryker ut på Farmen i dag?
Hehe, regner med du ikke er den enesteVi har Ford mondeo
Bomgirer litt enda jeg, etter 1 år
Skjønner det![]()
Håper Mats blir. Liker han, selv om han virker som en player.Mats. Selv om jeg håper på erling, for at jeg liker litt romantikk på gården![]()
Masse ull til lilleguttKjøpte du noe på loppis?
Høres koselig ut![]()
Ble lekeland hahaDet hørtes fint ut,kos dere![]()
Lekeland er gøy!!Ble lekeland haha
Ja men hu er bare 6 mnd daLekeland er gøy!!![]()
Vært treigt? Føler JEG er skikkelig treig for tiden. Skriver ett innlegg nå og ett da, liksomHeisannbedre nå enn på dagtid idag!
Ok, var sånn det var jaVi hadde ikke influensa, men en ganske kraftig og langvarig forkjølelse.
Er veldig forkjølet igjen
Prøve å få til noen hver dag til uka, så ser det nok lysere utGår nok fort det
Skal snart i seng og sove nå, og håper på en god nattOk, var sånn det var jaHer blir vi ikke ordentlig sjuke, bare hangler. Men føler heldigvis ikke at allmenntilstanden er særlig nedsatt, så da går det greit.
Ah sånn å forståMasse ull til lilleguttvar sånn byttering, masse fint å finne.
Her tror jeg det blir lite til ukaPrøve å få til noen hver dag til uka, så ser det nok lysere ut![]()
Du er vel i mål for lenge siden ?Her tror jeg det blir lite til uka