FrøkenElfie
Elsker forumet
Ja, egentligHehe, det blir vel kanskje litt kjedelig i lengden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, egentligHehe, det blir vel kanskje litt kjedelig i lengden..
Han er jo høyt og lavt og allmenntilstand bra.Æsj. :/ går d i bhg?
HeisannHeia skravledamer!Noe fart her idag eller?
Det må vi.Nei, vi må være mange![]()
Hilse på mannen er sikkert braLitt til og framå pakke ut og hilse på mannen
![]()
Helt superHatt en fin helg i Stavanger?
Jeg er helt enig med deg. Hvis det var mitt barn som mobbet.Skolen har veldig mange holdnings kampanjer mot mobbing, så håper virkelig det er noe i det de sier.
Men de kan ikke gjøre noe før de vet det er et problem og da er det viktig at oss som foreldre melder i fra.
Jeg syns dette er fryktelig vanskelig siden dette betyr ikke bare at mitt barn sliter litt, men også at jeg må beskylde noen andres barn...
Vet at dersom mitt barn mobbet noen hadde jeg blitt glad for å få vite det slik at jeg kunne tatt et alvorsord med barnet, men det er langt i fra alle foreldre som tenker slik
Da er det greit å ha bv og ta litt av rastløshetenJa, egentligmen da har jeg hvertfall sett litt da. Hehe. Nå ble Underholdningsavdelingen kjedelig og. Merker jeg er litt rastløs i kveld. Jaja.
Er det mer i dag enn i går?Det må vi.
Men det et nå litt aktivitet rundtom
Nei er dessverre ikke alle som tenker sånnSkolen har veldig mange holdnings kampanjer mot mobbing, så håper virkelig det er noe i det de sier.
Men de kan ikke gjøre noe før de vet det er et problem og da er det viktig at oss som foreldre melder i fra.
Jeg syns dette er fryktelig vanskelig siden dette betyr ikke bare at mitt barn sliter litt, men også at jeg må beskylde noen andres barn...
Vet at dersom mitt barn mobbet noen hadde jeg blitt glad for å få vite det slik at jeg kunne tatt et alvorsord med barnet, men det er langt i fra alle foreldre som tenker slik
Kan han ha fått noe innpå øyet da?Han er jo høyt og lavt og allmenntilstand bra.
En del puss...men ikke rødt og ikke noe igjenklistret
Yes willdoSer farmen og glemte å sette det på opptak. Si fra hvem som går ut![]()
Så braHelt super![]()
Ja egentlig veldigDa er det greit å ha bv og ta litt av rastløsheten![]()
Vet jo aldri, men har iallefall ikke vondt.Kan han ha fått noe innpå øyet da?
Gjør de noe spennende i dag da?Yes willdo
Hehe, så søttVet jo aldri, men har iallefall ikke vondt.
Var veldig blid ved legging.
Og når jeg fjernet puss sa han bare æsjæsj og lo![]()
Så, hva har du gjort i helgen da?Ja egentlig veldig![]()
Så håpe det er raskt over og vekke .Hehe, så søtthåper det er borte til I morgen
![]()