ut på tur...

JuniSpire

Glad i forumet
...da skal jeg på jobb i Oslo...først nsb 1t..og så tbane...veldig spent...men må bare prøve...har smurt mat...har banan..."småsulten"...vann...cola... Føler meg ikke veldig bra...men tenker at jeg kanskje får noe annet å tenke på...ønsk meg lykke til ;)

Lykke til :)

Lykke til! Og god tur! ;)

Lykke til :-) håper at du får en fin tur :-)

Ha en fin dag på jobb i Oslo. Nydelig høstvær om dagen, det blir sikkert bra. Du har jo godt med mat også :)

...da skal jeg på jobb i Oslo...først nsb 1t..og så tbane...veldig spent...men må bare prøve...har smurt mat...har banan..."småsulten"...vann...cola... Føler meg ikke veldig bra...men tenker at jeg kanskje får noe annet å tenke på...ønsk meg lykke til ;)

Hvordan gikk det? :)

Hvordan gikk det? :)
Takk som spør.. laget en ny tråd.. men kan svare her å.. det gikk ikke veldig bra...
I 11 - 12 tiden begynte jeg å bli så trøtt... vi gikk ut i lunsjen.. og tenkte luft hjalp.. men migrena slo ned.. og litt over 1 måtte jeg kaste inn håndkle og prøve å bevege meg til tbane og tog... husker knapt turen... husker jeg fant en bleiepose i sekken.. og satt med den i hånden i tilfelle jeg måtte kaste opp.. og at jeg sto å halvsov mot en stolpe på Oslo s mens jeg venta på toget...
Resten av dagen ble tilbragt i senga.. men migrene som gikk delvis bort etter hver soving.. for så å komme kastende på igjen da jeg prøvde å være oppe litt...

Denne uka skal jeg på kundeoppdrag på fredag.. kjøre 1t.. veldig spent.. håper det går bedre :)

Back
Topp