Bugaboo Donkey Duo

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen erfaringer?
Er den verdt pengene?

Får akkurat to år i mellom barna, og det er i februar, så føler eldste må ha vognmulighet med dunpose. Liker at man kan dra den sammen, og har egentlig ikke lyst på sånn "stablevogn" med et barn over det andre. 15.000,- er MYE penger for vogn... Men kan liksom ikke se at det er noen andre alternativer som frister... ;)

Fornøyd med bugaboo buffalo som er samme bare singelutgaven:)

Jeg kjøpte den når jeg fikk minste. Er 14-15 mnd mellom de så jeg syns den var genial. Nå som mellomste er I barnehagen er den grei å ha. Bruker den mest som singelvogn. Men når jeg har med mellomste er det greit å kunne slå den ut til duo. Slipper å ha to vogner som står å tar opp plass. Pluss at den er enkel å slå sammen og å sette opp igjen.
Eneste jeg syns er negativt er at den er veldig åpen da.

Vi betalte vel rundt 13000 for den som søskenvogn.

Last edited:
Jeg kjøpte den når jeg fikk minste. Er 14-15 mnd mellom de så jeg syns den var genial. Nå som mellomste er I barnehagen er den grei å ha. Bruker den mest som singelvogn. Men når jeg har med mellomste er det greit å kunne slå den ut til duo. Slipper å ha to vogner som står å tar opp plass. Pluss at den er enkel å slå sammen og å sette opp igjen.
Eneste jeg syns er negativt er at den er veldig åpen da.

Vi betalte vel rundt 13000 for den som søskenvogn.

Åpen, da tenker du på sportsdel, eller hva jeg skal si. Ikke bagen? :)

Åpen, da tenker du på sportsdel, eller hva jeg skal si. Ikke bagen? :)
Jeg syns bagen var åpen også. Men ble litt bedre med saueskinn og en pose oppi bagen da. Når det kommer til sportsdelen har jeg alltid en pose oppi den. Savner ett vindtrekk til tider.

Jeg syns bagen var åpen også. Men ble litt bedre med saueskinn og en pose oppi bagen da. Når det kommer til sportsdelen har jeg alltid en pose oppi den. Savner ett vindtrekk til tider.
Bor du et sted som det er mye "vær"? Det er er det ikke her. Men har mountain buggy til eldste nå, og den har veldig god kalesje. Egentlig husker jeg ikke at vi har vært så mye ute i blåsten. ;)

Bor du et sted som det er mye "vær"? Det er er det ikke her. Men har mountain buggy til eldste nå, og den har veldig god kalesje. Egentlig husker jeg ikke at vi har vært så mye ute i blåsten. ;)
Bor I nord-trøndelag så blir litt vind ja, hehe. Men liker veldig at man kan forlenge kalesjen. Da kommer det ikke like mye vind inn. Og den er super å trille da.

Fant nesten ikke igjen denne tråden fordi den var flyttet... Håpløst.

Noen andre??? :)

Fant nesten ikke igjen denne tråden fordi den var flyttet... Håpløst.

Noen andre??? :)
Hør med EJ og KAYN inne på termingruppa, kanskje de har erfaringer med denne vogna?

Jeg følger også, er også interessert i denne vogna. Synes Stokke vogna også er fin og praktisk ,- men vi planlegger to tette (krysser fingrene) Så da er vel denne mer praktisk :)

Back
Topp