Svimmelhetsanfall

•Ellibelli•

Gift med forumet
Jeg har ikke vært noe særlig borti dette før, men det er helt grusomt!

Våkna i dag morges, og skulle bare snu meg rundt i senga.. Plutselig gikk alt rundt, og jeg visste ikke om jeg kom til å kaste opp eller svime av først... Fortsatt helt jævlig nå etter 1,5 time..

Noen som har opplevd noe lignende, eller som vet hva dette kan være?

Lå og titta på mobilen nå, og plutselig gikk alt rundt igjen.. Blir ekstremt kvalm, og vet ikke om jeg skal kaste opp eller svime av...

Har vært til utredning for krystallsyken, og de sa det ikke var det for et halvt år siden..

En bekymra mann ville ha meg til legevakta, så det ble time 11:30 etterpå..

En bekymra mann ville ha meg til legevakta, så det ble time 11:30 etterpå..

Så bra at du blir passet godt på :-)
Og sikkert lurt å ta seg en tur til legevakta ja, så finner de nok ut hva som er årsaken, eller hvertfall om det er noe å bekymre seg for eller ikke.

Håper at det gir seg fort, hørtes ikke noe greit ut å ha det sånn ❤

Så bra at du blir passet godt på :-)
Og sikkert lurt å ta seg en tur til legevakta ja, så finner de nok ut hva som er årsaken, eller hvertfall om det er noe å bekymre seg for eller ikke.

Håper at det gir seg fort, hørtes ikke noe greit ut å ha det sånn ❤
Tusen takk <3 <3
Nei, første gangen jeg har vært ordentlig bekymra før faktisk.. Ikke opplevd noe så ille før, og med så mange "anfall" på bare noen timer..

Hu jeg prata med tok meg på alvor iallefall, og var veldig hyggelig! :)

Hvordan gikk det?

Kan høres ut som krystallsyken!!
Du hadde faktisk rett...

Etter turen på legevakta og noen enkle tester var konklusjonen at det var uten tvil krystallsyken.. Fikk med et brev hvor det står hva det er og hva jeg kan gjøre med det...
Men for noe vanvittig ekkelt og ubehagelig!

Du hadde faktisk rett...

Etter turen på legevakta og noen enkle tester var konklusjonen at det var uten tvil krystallsyken.. Fikk med et brev hvor det står hva det er og hva jeg kan gjøre med det...
Men for noe vanvittig ekkelt og ubehagelig!

Godt at de fant ut hva det var og at du fikk mye informasjon :-)
Fryktelig skummelt å ikke vite. Føler du deg bedre nå? Håper de gjorde noe/gav deg noe som kan hjelpe :-)

Godt at de fant ut hva det var og at du fikk mye informasjon :-)
Fryktelig skummelt å ikke vite. Føler du deg bedre nå? Håper de gjorde noe/gav deg noe som kan hjelpe :-)
Veldig godt!
Nei, er ingen medikamenter som kan hjelpe :( men tror jeg skal spørre legen om noe kvalmestillende på mandag (og en sykemelding)..
Formen er forøvrig ikke veldig bra, har bare blitt sofaen i hele dag - svimmel og kvalm :(
<3

Back
Topp