Skravletråd Oktober

Be mannen din om å lage :)
Ber ham ikke om å prioritere det.

Han har nok med å rydde kjøkkenet, rengjøre stua så det ikke er hundehår over alt og gjøre gangene i kjelleren fremkommelig, jeg burde hjelpe ham der, det er mye som er kommet ut fra det rommet vi skal lage til eldste, og fra gjesterommet, fravokst barnetøy som jeg skal sortere på det jenta i magen skal bruke, og det som skal gis bort...

Også skal han visst fortsette på det rommet som han jo har sagt han skal ha tømt innen utgangen av uka.

Jaaa <3 Er så fornøyd med å ha han hjemme mer enn et par dager igangen :D Ooog vi har kjærestehelg for første gang på evigheter :) Junior er hos moren i helgen, og det er lenge siden sist.. Så det er veldig godt å få være bare oss to også.. Pleie kjærligheten litt :) <3
Veldig viktig med alenetid ja:D det trenger man!

God dag :) sliten etter en veldig travel dag på jobb nå..

Strikker stadig på denne tunikaen til lillesøster. Den vokser ikke fort, med nesten 200 masker rundt på pinne 3 så går ikke cm sånn veldig fort, men jeg er da over hallveis, så den blir vel ferdig etterhvert.

Men nå må jeg visst lage pizzadeig

Hei hå! Alt vel? :)
Her har vi vært ute på farten hele dagen... Låner bil i helgen, så må jo utnytte den :p

Pizza i ovnen. Med skinke på i stedet for kjøttdeig

Back
Topp