Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I uke 6-7 også?
Men da har vell flyet tilgjengelig. Min plan var å kjøpe et par på sparkjøp (billig og god), men må fly dit først, heheDu får ikke støttestrømper på flyet nei, og når du først er i lufta er det for seint.Kommer vell an på hvor langt man skal flyPersonlig synes jeg det er tidlig å bruke, men jeg vet da ingenting om slikt.. Finner vell fort ut i lufta om du burde hatt
Men da har vell flyet tilgjengelig. Min plan var å kjøpe et par på sparkjøp (billig og god), men må fly dit først, hehe
![]()
Du får ikke støttestrømper på flyet nei, og når du først er i lufta er det for seint.
Økt risiko for blodpropp under flyreise har man hele svangerskapet og derfor anbefales det å bruke støttestrømper på hele reisen, drikke masse vann og bevege beina under reisen.
Å investere i et par skikkelige støttestrømper fra apotek vil lønne seg, iallfall om man blir plaget med ødem i beina mot slutten, og hvis man skal reise endel i svangerskapet.tror de koster 99kr på apotek eller noe sånt.
Jeg har flydd endel tromsø-oslo da jeg var gravid sist. Gikk ikke så mye men bevegde beina mens jeg satt bare, bevegde fotbladet opp og ned og "gikk" med beina mens jeg satt. Men støttestrømper er nok lurt uansett ja.Jeg skal fly fra evenes- oslo oslo-sola. Så da bør jeg bruke støttestrømper? Men er vell ikke behov for så mye bevegelse da?
Skal fly fra evenes til bangkok i desember. Da skal jeg iallefall har strømper, vann og bevegelse!
Jeg har flydd endel tromsø-oslo da jeg var gravid sist. Gikk ikke så mye men bevegde beina mens jeg satt bare, bevegde fotbladet opp og ned og "gikk" med beina mens jeg satt. Men støttestrømper er nok lurt uansett ja.
Når du skal fly til Bankok bør du nok iallfall gå hver time eller så. Tror det var enten hver halve time eller hver time jordmor sa til meg sist. Men det kan du jo spørre din jordmor om før du reiser.![]()
I uke 6-7 også?