Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Det er en grusom måte å våkne på, hater det virkelig. Får håpe dagen blir bedre da![]()
Det er fælt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en grusom måte å våkne på, hater det virkelig. Får håpe dagen blir bedre da![]()

ååh, jeg gidder jo ikke vaske de selvhaha..hun er snill, men ikke så snill![]()
Ikke heelt min smak iallefallVar disse ugly?![]()
Var disse ugly?![]()
Har en veldig kilen baby![]()
Jeg gidder, men makter ikke med maserier og kynnereååh, jeg gidder jo ikke vaske de selv![]()
Too much? Fargen eller hva?Ikke heelt min smak iallefall![]()
Nei du skal holde deg i sofaen duJeg gidder, men makter ikke med maserier og kynnere![]()
Å ja..Var disse ugly?![]()
Mhm, skjønner hva du mener...for klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil ha de eller eiHaha. De der var veldig fine, og veldig rare (nesten stygge) på samme tid!Likte dem, jeg
![]()
Vet ikke helt hva det var. Litt begge deler kanskje? Fargen var jo kjempefin, men ble litt mye på de store skoaToo much? Fargen eller hva?
hahaha, huff daÅ ja..
Men hadde de vært knall røde med sorte lepper, pus og såle kunne da ha vært litt kule![]()
Hehe ok...Vet ikke helt hva det var. Litt begge deler kanskje? Fargen var jo kjempefin, men ble litt mye på de store skoahadde det vært småsko - hadde jeg digga den fargen
![]()
Mhm, skjønner hva du mener...for klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil ha de eller ei![]()