Hun sov i bilen på vei hjem så det er sikkert det som er grunnen.Bahh...kjedelig. Håpe hun finner roen snart...
Ingen hyl og skrik, hun kommer hele tiden ned og er så blid og sjarmerende og vil ha kos

Men nå må hun sove...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sov i bilen på vei hjem så det er sikkert det som er grunnen.Bahh...kjedelig. Håpe hun finner roen snart...

Kanskje greit at det blir sånn når forholdet skader mer enn det gavnerhan er visst ikke helt på kanalen han broren. Men hele familien har det nok bedre uten all trøbbelet der![]()
Hva strikkes det?Så nå er garnet i pakken surra godt igang på pinnene![]()
Sikkert lurt å gjøre den alene jaJeg gjør ukeshandelen slik at jeg slipper å gjøre den med barn i morgen
Det har nok sitt å si ja...det ser vi her og...Hun sov i bilen på vei hjem så det er sikkert det som er grunnen.
Ingen hyl og skrik, hun kommer hele tiden ned og er så blid og sjarmerende og vil ha kos
Men nå må hun sove...
Oi, hvor skal jeg begynne..Hva kjøpte du?
Veldig koselig å ha med en liten gutt som ligger i vognene og "snakker" med alle som går forbi, men litt mer slitsomt..Sikkert lurt å gjøre den alene ja![]()
Hun er 3,5 årDet har nok sitt å si ja...det ser vi her og...
skjønn hun erGammel er hun?
![]()
Okei herligHun er 3,5 år![]()
Hva strikkes det?den blå genseren?
Sunnhet lenge leve....sjokoladecookies![]()
Hørtes herlig utNå har jeg kost meg masse med massasje, det var virkelig verd pengene![]()
tusen takkGratulerer så mye :-D
hihi takk <3 kose deg derHerlige bilder fra deg
I helgen skal jeg til Stavanger! På konferanse![]()
Gratulerer så mye.tusen takk![]()
Ja desverre...har ikke råd nå...:/Åååå ja
Dyre?