Makan, kan da ikke dumpe oss?!Stille her nå.
Da tror jeg heller jeg går og handler enn å vente på dere
Har lagt barn her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makan, kan da ikke dumpe oss?!Stille her nå.
Da tror jeg heller jeg går og handler enn å vente på dere
Håper du ligger vannrett i sofa nå![]()
Jeg gjør ukeshandelen slik at jeg slipper å gjøre den med barn i morgenMakan, kan da ikke dumpe oss?!
Har lagt barn her![]()
Haha...lille dovendyret dittSovna på sofaen i dag jeg, men jaggu ikke den eneste som var trøtt i dag for lillebror sovna litt over 3 og han våkner vist nå en time over leggetid![]()
Oi, så heldig du er!!Vaffel - kvelds hos mammaheldige meg, også skal jeg på massasje, dobbel Lykke !
![]()
Hva spiste dere da?Og se på tv når man er sulten er ikke helt bra merker jeg! Venter på at typen skal komme hjem fra jobb så vi kan lage noe mat, men nå har jeg jo lyst på alt mulig rart...![]()
Haha...lille dovendyret ditt
Alt bra med dere?
Smart av degJa jeg tok like greit helga jeg![]()
Tusen takk, du er greiMen da må vi jo fikse litt bra vær til deg:-D
Det var tidligGud så trøtt jeg er, snart sengetid!!
Se der ja, du kom deg utJeg dro selvSofatjeneste neste
![]()
Ja men trenger søvnDet var tidlig![]()
Natta og sov godtGod natt folkens, livet mitt er visst over!
Å legge meg kl 21 trodde jeg ldri kom til å skje
Høres godt ut, men orker ikke reise meg...Sunnhet lenge leve....sjokoladecookies![]()
Orker ikke jeg heller...men fikk mannen til å henteHøres godt ut, men orker ikke reise meg...
Mannen er opptatt med frøkna som ikke vil soveOrker ikke jeg heller...men fikk mannen til å hente![]()
Bahh...kjedelig. Håpe hun finner roen snart...Mannen er opptatt med frøkna som ikke vil sove