Skravletråd Oktober

Bære kjøkken og montere der i huset der. De pusser opp litt.
Jo, den andre broren(altså sønnen til svigerfar) har kutta kontakten med hele familien så er bare han igjen som kan hjelpe da. Og mannen til datteren hans :)
Uff da, så trist:( hvorfor har han kuttet kontakt?

Hei jenter :D idag var jeg hos legen og før legetimen tok jeg test. Som Daim sa nå kan jeg slutte å teste :) dumt jeg har flere tester på vei :p
ImageUploadedByBV Forum1444916932.416924.jpg
Hcg ble tatt, sykemeldt og fått beskjed om å ikke anstrenge meg :)
Nå er det 10 dager til ul :) prøver å tenke positivt som legen sa jeg burde. Angst er ikke noe å spøke med :O
ImageUploadedByBV Forum1444917011.490255.jpg
Testen fra mandag ettermiddag. Ser jo den har økt! Kontrollstreken nå er svakere enn min egen :D
Så nå skal vi kose med babymagen og familien i helgen ❤️ får svar på hcg på mandag :)
Hva skal dere i helgen? :)

Hei jenter :D idag var jeg hos legen og før legetimen tok jeg test. Som Daim sa nå kan jeg slutte å teste :) dumt jeg har flere tester på vei :p
Vis vedlegget 141221
Hcg ble tatt, sykemeldt og fått beskjed om å ikke anstrenge meg :)
Nå er det 10 dager til ul :) prøver å tenke positivt som legen sa jeg burde. Angst er ikke noe å spøke med :O
Vis vedlegget 141222
Testen fra mandag ettermiddag. Ser jo den har økt! Kontrollstreken nå er svakere enn min egen :D
Så nå skal vi kose med babymagen og familien i helgen ❤️ får svar på hcg på mandag :)
Hva skal dere i helgen? :)
GRATULERER!!!! :D :D

Back
Topp