Skjønner ingenting! Ex-u eller SA neste? :(

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Fikk svar fra hcg-prøven nå, og den var kun på 22 (4+1/15 dpo)! Skjønner virkelig ikke hvordan det kan være riktig med den styrken på testene som jeg har hatt nå...

Dette er riktignok dagens tester, men skjønner ikke helt at hcg skal være så lav! Testene har jo blitt ganske sterke...
wlu14n.jpg

5a2gwk.jpg

Og synes selv det så ut som at det var like før 2-3 på den digitale i dag!
a9ffd.jpg

Har hatt en graviditet utenfor livmoren før, hvor jeg hadde ganske lav hcg men normal stigning i begynnelsen - og da var den på 43 på 14 dpo og 98 på 16 dpo! En hcg på 22 nå gjør meg livredd! :(

Når tok du blodprøven? Og hvilken test tilsvarer 15 dpo? Hvis det ikke er en av de første testene, er jeg tilbøyelig til å tro noen har rota litt med prøven din jeg altså.

Er du heeelt sikker på hvor mange dpo du er? For 22 er jo ikke så gæli om du har beregnet 48 timer feil f.eks da :)

Er du heeelt sikker på hvor mange dpo du er? For 22 er jo ikke så gæli om du har beregnet 48 timer feil f.eks da :)
Hadde ICSI via st Olavs, så vet på klokkeslettet når egget ble befruktet! ;)
Når tok du blodprøven? Og hvilken test tilsvarer 15 dpo? Hvis det ikke er en av de første testene, er jeg tilbøyelig til å tro noen har rota litt med prøven din jeg altså.
Tok prøven i går, og det tilsvarer Den nest nederste på testerekken og den øverste CB+ (som ble mye sterkere når den tørket litt)... Føler også at noen har bommet, så har vært hos furst for å ta en ny prøve nå! Har jo sammenlignet med tilsvarende når jeg hadde ex-u'en og disse er MYE sterkere! Skjønner virkelig ikke hva som skjer!

Måtte bare dobbelsjekke nå, og på veldig lys urin blir testen i dag sånn:
1rqglu.jpg

Får det ikke helt til å stemme med 22 i hcg for ca 1 døgn siden...

Høres veldig rart ut!! Bra du får tatt ny blodprøve!

Godt du får testet igjen. Tipper alt er i orden jeg altså, med så fine streker :)

Høres veldig rart ut!! Bra du får tatt ny blodprøve!
Godt du får testet igjen. Tipper alt er i orden jeg altså, med så fine streker :)
Høres veldig rart ut... Bra du har tatt ny!
Skjønner heller ingenting! Har sammenlignet testene mine nå med de jeg hadde når jeg faktisk hadde hcg på 22 ved ex-uen og testene nå er helt ekstremt mye sterkere! Det er jo to forskjellige laboratorier da og nå, men så store variasjoner kan det vel ikke være...

Fikk fortsatt 1-2 på digital i dag, så ble ikke mindre stresset av det... Teststreken var sterkere i dag enn i går, men kontrollstreken var også kraftigere i fargen!
wt7fxd.jpg

Men nå er teststreken på BT nesten like sterk som kontrollstreken! :D
25juwj7.jpg

Og synes stigningen fortsetter på disse testene ihvertfall (nederste fra i dag, nest nederste fra i går ettermiddag, så i går tidlig og deretter morgenen i forigårs (når prøven ble tatt)...
sy4i8z.jpg

Har så lyst på baby at jeg blir helt gal!

Er jo fin stigning på dem så vil tro det går bra jeg, uannsett om første blodprøve var riktig eller ikke så er det jo dobling annenhver dag som teller da, og så lenge du ser det stiger på testene vil jeg tro at det er på riktig vei :)

Når får du svar på den andre blodprøven i dag da? Blir jo spennende å høre :)

Er jo fin stigning på dem så vil tro det går bra jeg, uannsett om første blodprøve var riktig eller ikke så er det jo dobling annenhver dag som teller da, og så lenge du ser det stiger på testene vil jeg tro at det er på riktig vei :)

Når får du svar på den andre blodprøven i dag da? Blir jo spennende å høre :)
Skulle få svar før kl 12, så er ekstremt ukonsentrert på jobb nå... ;) superspent, og håper sånn på at det går veien! Vet jo at det ikke er bra å stresse sånn, men med så mange kjemiske, SAer og en ex-u er det litt vanskelig ikke å bekymre seg over hcg'en... Men hvis den er bra i dag, så skal jeg roe helt ned! Skulle få ultralyd allerede i neste uke for å se plassering, så det blir stas! :)

Føler så med deg..er en skikkelig berg og dalbane det her. Jeg syns dine tester ligner veldig på mine. Jeg hadde lav hcg i starten også. Han nå tatt 3 HCG prøver og den tredobler seg noe som er bra. Det de er opptatt av er hvordan HCG stiger og utfra testene dine så ser det bra ut. Tror du får gode nyheter ang hcg prøven din idag :)
Jeg testet tidligere flere ganger om dagen, men så droppet jeg det og det har vært en befrielse. Er så mye ekstra engstelse pga disse testene og iallefall digital. Nå får du snart svar på hcg'n som sikkert er bra. ;) Forhold deg til den og prøv la testene ligge litt. Skal love at du vil føle deg bedre. :love022

Føler så med deg..er en skikkelig berg og dalbane det her. Jeg syns dine tester ligner veldig på mine. Jeg hadde lav hcg i starten også. Han nå tatt 3 HCG prøver og den tredobler seg noe som er bra. Det de er opptatt av er hvordan HCG stiger og utfra testene dine så ser det bra ut. Tror du får gode nyheter ang hcg prøven din idag :)
Jeg testet tidligere flere ganger om dagen, men så droppet jeg det og det har vært en befrielse. Er så mye ekstra engstelse pga disse testene og iallefall digital. Nå får du snart svar på hcg'n som sikkert er bra. ;) Forhold deg til den og prøv la testene ligge litt. Skal love at du vil føle deg bedre. :love022
Tusen takk, kjære! Det som bekymrer meg (og legen på st. Olavs) er en ny ex-u... Tester nå kun 1 gang om dagen (med unntak av i går for å ha en hcg-prøve å sammenligne styrken med), men nå er snart teststreken like sterk som kontrollstreken og da har jeg tenkt å slutte! ;) hadde egentlig tenkt å slutte før, men med hcg-prøven ble jeg så latterlig stresset...

Gikk tilbake for å se på bildene fra ex-u'en, og jeg da hadde jeg en hcg på 43 når denne testen her ble tatt i fjor:
wa3l7s.jpg

Og nå var den nederste testen her tatt noen minutter før blodprøven:
zk639w.jpg

Så det gir jo ikke helt mening... Testen på tirsdag ble mye sterkere når den fikk tørket også! Men nå er det bare noen få nervepirrende minutter igjen til jeg vet svar nr 2!

Håper virkelig legen kommer med gode nyheter slik at du kan få litt sjelefred!

Krysser fingrene for deg :-) testene dine er jo sterke så du får nok gode nyheter :-)

Skjønner heller ingenting! Har sammenlignet testene mine nå med de jeg hadde når jeg faktisk hadde hcg på 22 ved ex-uen og testene nå er helt ekstremt mye sterkere! Det er jo to forskjellige laboratorier da og nå, men så store variasjoner kan det vel ikke være...

Fikk fortsatt 1-2 på digital i dag, så ble ikke mindre stresset av det... Teststreken var sterkere i dag enn i går, men kontrollstreken var også kraftigere i fargen!
wt7fxd.jpg

Men nå er teststreken på BT nesten like sterk som kontrollstreken! :D
25juwj7.jpg

Og synes stigningen fortsetter på disse testene ihvertfall (nederste fra i dag, nest nederste fra i går ettermiddag, så i går tidlig og deretter morgenen i forigårs (når prøven ble tatt)...
sy4i8z.jpg

Har så lyst på baby at jeg blir helt gal!

Alt ser jo veldig bra ut, egentlig kjemperart hvis hcg bare er 22, vil heller tro 122, og at de glemte ett tall. Hadde jo vært ganske sløvt av de, men det virker som det eneste som kan forklare dette :-)
Det er jo sterke streker som blir sterkere. Så tror at det ordner seg :-) men hadde nok også vært bekymret om jeg hadde fått den beskjeden.

Men ser virkelig ut som om at alt skal gå veldig bra :-) blir nok juni-baby på deg ❤

Alt ser jo veldig bra ut, egentlig kjemperart hvis hcg bare er 22, vil heller tro 122, og at de glemte ett tall. Hadde jo vært ganske sløvt av de, men det virker som det eneste som kan forklare dette :)
Det er jo sterke streker som blir sterkere. Så tror at det ordner seg :) men hadde nok også vært bekymret om jeg hadde fått den beskjeden.

Men ser virkelig ut som om at alt skal gå veldig bra :) blir nok juni-baby på deg ❤
Det var nok dessverre ingen feil... Fikk svaret på den i går nå, og den var kun økt til 35! Skjønner virkelig ingenting av at testene hjemme er så sterke da! For noe skikkelig dritt! Altfor lav stigning også, så da ser det ut som at det er en ny ex-u.... :(

Back
Topp