Nå er jeg i byen og skal møte moren min og bare kose oss. Du da?
Så koselig
Vi skal snart ut på tur med barseldamene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg i byen og skal møte moren min og bare kose oss. Du da?
Så koselig daSå koselig
Vi skal snart ut på tur med barseldamene![]()
Ååh, det skjønner jeg at du savner.. Det finnes mange hundre bilder av meg fra jeg var i magen til mamma og frem til jeg var fem år.. Fra fem til 13 finnes ingen bilder bortsett fra skolebilder. Det er litt trist synes jeg.. Spesielt siden de bildene jeg har fra 13års alderen er fylt med oversminka fjes og duckfaceVi har ingen bilder av meg på sykehuset, og få fra da jeg var baby. Det savner jeg. Så snuppa mi er godt fotografert allerede![]()
Stavanger viser seg fra sin beste side![]()
Herlig høstværStavanger viser seg fra sin beste side![]()
Hurra for over 1000 innlegg.God morgen.
Jippi, ser jeg endelig klarte å komme over 1.000 innlegg i går.
Har vært en veldig laber måned for meg dette her.
Nå skal jeg bare få meg noe å drikke før jeg skal ordne meg litt før shopping![]()
Det er kjiptMhm nesten 3000 mindre enn jeg trodde
God morgenGod morgen
Håpløs natt igjen..
Men klar for jobb!
God morgen SaraGod morgen.
Vært våken mange ganger i natt, men heldigvis sovnet fort igjen hver gang.
Slett ikke klar for jobb, trøtt. Men sånn er det bare. Vi får kle på oss. Det hjelper somregel når jeg kommer meg på badet og får vann i ansiktet.
Nydelig! Høsten er flott!Stavanger viser seg fra sin beste side![]()
Alene på jobb?God morgen, sitter på jobb. Helt alene sålangt idag. .
God morgen TamaraGod morgen![]()
God morgenGod morgen.
Virkelig ikke klar for å stå opp...
Så nå skal jeg få ungene på skole og bhg og legger igjen.
Stemmen er ikke så hes lenger, men har dundrende hodepine og tungpustet :-(
God morgen![]()
God morgen jenterGod morgen til dere![]()
Ååh, det skjønner jeg at du savner.. Det finnes mange hundre bilder av meg fra jeg var i magen til mamma og frem til jeg var fem år.. Fra fem til 13 finnes ingen bilder bortsett fra skolebilder. Det er litt trist synes jeg.. Spesielt siden de bildene jeg har fra 13års alderen er fylt med oversminka fjes og duckfaceusjusj
![]()
Æsj, du må skifte dekk!I dag er det tåkete, 3 minus og jeg måtte skrape is av bilen... Dårlig start på dagen. Glatt å kjøre var det også på sommerdekk...