Skravletråd Oktober

Hehe, ja husker det godt selv og! Spesielt de bildene fra jeg var nyfødt.. På sykehuset og sånt, de så jeg på tusenvis av ganger :p
Mini har fått egen fotobok med bilder fra sykehusoppholdet :) og en med navnefesten :)

Vi har ingen bilder av meg på sykehuset, og få fra da jeg var baby. Det savner jeg. Så snuppa mi er godt fotografert allerede :p

Ja, har vært heldig med denne mannen altså:D

Er helt overveldet over alt han finner på for meg, for noen uker siden så jeg på nett etter en parkasjakke, og fant en til 900kr, men syntes den var litt for dyr for studentøkonomien min.. Så da gikk han inn og bestilte den til meg :o og forrige helg fikk jeg en Kenwood major kjøkkenmaskin med alt av utstyr fordi jeg var usikker på hvor bra maskinen jeg allerede hadde var for gjærbakst og å vispe krem(lav hastighet, så kunne like gjerne gjort det for hånd).. Blir rett og slett bortskjemt av han:p Og selv etter disse to siste gavene så vil han fortsatt gi meg julegave.. Synes jeg har fått to store gaver allerede jeg!:p hjelper ikke å nekte han å skaffe noe til jul heller for det bryr han seg ikke om:')
Oi, så gavmild han er!:D
Heldige du!

Å, så leit da...
Godt snuppa di får masse bilder da :D
Han her er også greit vant til kamera :p

Hun smiler hver gang telefonen popper opp, så..kameravant.. jepp ;p føler meg som en papparazzi til tider for å fange øyeblikkene :p

Da ble det bytur med mini og mamma:-). Mini sovnet fort i vognen så nå venter jeg bare på henne :-)

Oi, så gavmild han er!:D
Heldige du!
Ja, nesten litt for gavmild :o Blir jo skikkelig bortskjemt:p hihi Men er veldig takknemlig for alt han gjør, og for at jeg har ham<3

Back
Topp