God morgenGod morgen
Håpløs natt igjen..
Men klar for jobb!
Får ikke sove:/?
God vakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Håpløs natt igjen..
Men klar for jobb!
God morgenGod morgen.
Vært våken mange ganger i natt, men heldigvis sovnet fort igjen hver gang.
Slett ikke klar for jobb, trøtt. Men sånn er det bare. Vi får kle på oss. Det hjelper somregel når jeg kommer meg på badet og får vann i ansiktet.
God morgen.
Virkelig ikke klar for å stå opp...
Så nå skal jeg få ungene på skole og bhg og legger igjen.
Stemmen er ikke så hes lenger, men har dundrende hodepine og tungpustet :-(
Det er godt daLitt bedre i dag, heldigvis![]()
Jo, det sier gubben å. Han merka fort at det var min familie som var mest gira og ville komme for å se henne. De sa jo og at det var lettere for oss at de kom hit enn omvendt. Hans er..ikke helt derJaja, dems tap
Snille dere er som reiser da!
FlinkaGod morgen.
Jippi, ser jeg endelig klarte å komme over 1.000 innlegg i går.
Har vært en veldig laber måned for meg dette her.
Nå skal jeg bare få meg noe å drikke før jeg skal ordne meg litt før shopping![]()
Påtide å skifte til vinterdekk kanskje?I dag er det tåkete, 3 minus og jeg måtte skrape is av bilen... Dårlig start på dagen. Glatt å kjøre var det også på sommerdekk...
Jeg skal dra til Vestby og gå amok på Norwegian outletFlinkaoktober ble plutselig travel her å.. hva skal du shoppe?
![]()
Synes det er så gøy å bla i album fra da jeg var liten, så tenker det skal mi og få gjøre. Ekke det samme å se på mobilen eller pcenJeg og![]()
Jeg skal dra til Vestby og gå amok på Norwegian outlet
Den med unnskyldningen om at vinteren nærmer seg så ungene trenger fleece, jeg har akkurat fått lønn og må ta en tur til mamma på lunsj...
Holdt det gående til klokka 21, så roa det segKrysser fingre![]()
Ikke noe problem.Åh, ta meg med da?
Haha, trenger ingen unnskyldning![]()
Ja.. nå skal visst den første pakken ligge i postkassa mi. Så får driste meg ut mellom vindkastene å se snartMakan, til surrebøtter da![]()
Kanskje det ja?Så, egentlig tar hun bare igjen for de andre kveldene..?Godt hun har sovna nå i alle fall!
![]()
Hehe. Lang vei for shopping daIkke noe problem.
Møtes der?
Synes det er så gøy å bla i album fra da jeg var liten, så tenker det skal mi og få gjøre. Ekke det samme å se på mobilen eller pcen![]()