Hva har du spist i dag?

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Tenkte kanskje det kunne vært gøy å se hva man får i seg om dagen..
For min del går det veldig opp og ned med hva jeg får i meg pga kvalme, men noe må jo inn..

Frokosten bestod av en brødskive med leverpostei og agurk, noe jeg aldri har lyst på!
Vann og melk.

Min vanlige frokost: to knekkebrød med leverpostei og agurk.

Er jo ikke kvalm, så spiser som vanlig.

Idag er jeg i Oslo og har virkelig prøvd å spise for å ikke bli uggen...kvart bagett med ost og agurk...og mye smør...jeg som ikke er noe glad i smør...og juice...hehe... På Oslo s måtte jeg kjøpe en bolle fpr å ta 2 biter...for da kjente jeg suget i magen...nå er jeg på kontoret og spiser en kvart baguett med ost og agurk og smør igjen...

Kvalmen gjør at det er to ting jeg må ha i meg i løpet av dagen. Salt og sjokomelk. Om det så er leverpostei, litt chips, salt kjeks osv.. Litt salt må jeg ha ellers blir jeg aldri kvitt kvalmen...

1 skive med leverpostei og 1 glass vann :)
Måtte droppe argien i dag da jeg ble kvalm bare av tanken

Spiste en banan i natt, Ritz kjeks før jeg turte å stå opp igjen etter jeg kastet opp. Så lagde jeg meg brødskive med svartpølse og majones, spiste ett eple og kjøpte meg en vestlandslefse (som ikke var noe god) nå mens jeg venter på UL. Lei av å være så sulten og kvalm :(

En skive med leverpostei, måtte stå opp før 6 for å spise, jeg som ikke er glad i frokost, men blir plutselig holsulten, så prøver å spise ofte sånn at det ikke skjer for da blir jeg dårlig og kvalm en god stund etterpå

Knekkebrød m tubeost og vann. Frister ikke m juice i dag. Ultrakvalm, så virkelig pysete! ;)

En tallerken med havregrøt (fast frokost), 2 brødskiver med smør og honning (+ glass melk til) og saltstenger med pepsi max. Nå må jeg ha mat igjen, for begynner å kjenne meg kvalm. :(

Var litt uggen sist uke. Nå merker jeg ingen ting til det. Jeg spiser som normalt, foruten mindre kaffi. Noe som igjen gir hodepine :(

Spiste to skiver med leverpostei, majones og agurk. 2 glass vann!

Nå nyyyyter jeg en kopp kaffi. Vet at dersom kvalmen kommer så er det over og ut for kaffi :P

Er foreløpig bare uggen. Men kjenner jeg meg rett så kommer kvalmen om en ukes tid:/ er 5+2 i dag.. Blir kvalm om jeg ikke spiser da. Så kl 0630 sto jeg opp å spiste 2 brødskiver med nøkkelost og sjokomelk.. Er jeg først blitt kvalm er salt det eneste som kan hjelpe.

Rundstykke med tubeost til frokost, stekt ris til lunch, eplekake og et eple. Og 3liter vann.... Så ca tredobbelt av i går ;)

I dag har jeg spist frokostblanding med melk og masse jordbærsyltetøy! Drakk 1 glass appelsinjuice. Til lunsj hadde jeg ikke noe matlyst, og ble egentlig litt uggen av tanken, så da ble det bare en liten vann, litt appelsinjuice og en halv rislunsj med jordbær. :)

Back
Topp