Vi som prøver har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvor finne man skjult forum?

Det er skjult, så man finner det ikke før man har tilgang :)
Send melding til Border her og høre om du får tilgang - og om du får det, ligger forumet som et underforum her på før svangerskap. :)
 
Sendt deg pm border :)
 
Hei. Om man skriver i sin egen dagbok eller andres dagbøker som er tråd under Vi som prøver/før svangerskap..gjelder de innleggene også? eller bare de som står er fra "vi som prøver/før svangerskap"?
har veldig lyst å ha tilgang, men har nok bare hatt 50 (nå 51) innlegg på 6mnd. skal prøve å skjerpe meg :S
 
Æsj, jeg vil være med her. Ble plutselig gravid, men mistet og begynner prøving for fullt, men det er greit å være litt mer anonym når man utleverer så mye personlig, men har hverken vært medlem lenge nok og har sikkert ikke mange nok innlegg i riktig bolk. :/
 
Æsj, jeg vil være med her. Ble plutselig gravid, men mistet og begynner prøving for fullt, men det er greit å være litt mer anonym når man utleverer så mye personlig, men har hverken vært medlem lenge nok og har sikkert ikke mange nok innlegg i riktig bolk. :/

Du har vært medlem i 1 mnd om 2 dager ;) bare å skravle i vei her inne så er du fort oppe i antall krevde innlegg :)
 
Du har vært medlem i 1 mnd om 2 dager ;) bare å skravle i vei her inne så er du fort oppe i antall krevde innlegg :)
Hei Kine. Jeg spør igjen. Gjelder de innleggene som er skrevet på "dagbok" eller "vi som har prøvd over 1 år!"? for da har jeg skrevet nok innlegg til å være med i skjult. har vert medlem her i ca 8år, og vert prøver i 1år og 10 mnd.

Om dagboken din ligger på "vi som har prøvd over 1 år" så teller de også :)
 
Last edited by a moderator:
Hei Kine. Jeg spør igjen. Gjelder de innleggene som er skrevet på "dagbok" eller "vi som har prøvd over 1 år!"? for da har jeg skrevet nok innlegg til å være med i skjult. har vert medlem her i ca 8år, og vert prøver i 1år og 10 mnd.

Om dagboken din ligger på "vi som har prøvd over 1 år" så teller de også :)
Hei! Svarer for Kine jeg :)

Man må ha over 100 innlegg på FS altså "vi som prøver/før svangerskap".
Dagbok på dette forumet teller vi med.
Vi teller ikke med innlegg/dagbok på prøver over 1 år eller andre underforum :)
 
Hei! Svarer for Kine jeg :)

Man må ha over 100 innlegg på FS altså "vi som prøver/før svangerskap".
Dagbok på dette forumet teller vi med.
Vi teller ikke med innlegg/dagbok på prøver over 1 år eller andre underforum :)
Hei. Takk for svar. Men ble litt usikker nå, for det er en moderator som har skrevet på innlegget mitt ovenfor, at om dagboken min ligger på "Vi som har prøvd over ett år" så teller de også. Men du sier at de ikke gjør det. Er det ikke samme reglene for alle? hehe. bare spør. Men tror jeg har over 100 innlegg uansett, for har ikke skrevet så mye inne på "prøvd over 1 år" forumet. Kan dere sjekke å gi meg tilgang?
 
Hei. Takk for svar. Men ble litt usikker nå, for det er en moderator som har skrevet på innlegget mitt ovenfor, at om dagboken min ligger på "Vi som har prøvd over ett år" så teller de også. Men du sier at de ikke gjør det. Er det ikke samme reglene for alle? hehe. bare spør. Men tror jeg har over 100 innlegg uansett, for har ikke skrevet så mye inne på "prøvd over 1 år" forumet. Kan dere sjekke å gi meg tilgang?
Hvor står det?

Fra moderator står det
ImageUploadedByBV Forum1444850828.123532.jpg


Minst 100 innlegg på "før svangerskap" :)
Send meg en PM så skal jeg sjekke om du kan få tilgang :)
 
Hei Kine. Jeg spør igjen. Gjelder de innleggene som er skrevet på "dagbok" eller "vi som har prøvd over 1 år!"? for da har jeg skrevet nok innlegg til å være med i skjult. har vert medlem her i ca 8år, og vert prøver i 1år og 10 mnd.

Om dagboken din ligger på "vi som har prøvd over 1 år" så teller de også :)
Det nederste som står her på mitt innlegg, er det ikke jeg som har skrevet, men en moderator som har skrevet. vet ikke hvem. Men det står forsåvidt ikke noe i Tamara sine beskrivelser om at dere ikke teller med det som blir skrevet i underforumene, da gjelder forsåvidt "dagbøker" også som underforum. Er det da bare de trådene som står rett under " Vi som prøver/før svangerskapet" som gjelder egentlig da? :)
 
Det nederste som står her på mitt innlegg, er det ikke jeg som har skrevet, men en moderator som har skrevet. vet ikke hvem. Men det står forsåvidt ikke noe i Tamara sine beskrivelser om at dere ikke teller med det som blir skrevet i underforumene, da gjelder forsåvidt "dagbøker" også som underforum. Er det da bare de trådene som står rett under " Vi som prøver/før svangerskapet" som gjelder egentlig da? :)
Ok, jeg som tilgangsansvarlig har iallfall fått beskjed om at det bare gjelder dagbøker fra FS, altså ikke assistert, vi som har prøvd lenge eller vi som har mistet. Dessverre!
Men jeg kan absolutt høre for sikkerhetsskyld en gang til :)
 
Men jeg vet at jeg har over 100 innlegg på 6mnd selv om disse ikke blir telt med altså. Jeg bare undret litt.
og er med på oppropslisten til "før svangerskap" ivertfall. så jeg er uansett innafor kriteriene :)
 
Men jeg vet at jeg har over 100 innlegg på 6mnd selv om disse ikke blir telt med altså. Jeg bare undret litt.
og er med på oppropslisten til "før svangerskap" ivertfall. så jeg er uansett innafor kriteriene :)
Send meg en PM så skal jeg sjekke :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp