Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De klarte forresten å sende pakken jeg bestilte sist, først. Den jeg bestilte først er enda ikke sendt :OHehe...regnet med det![]()
Ja det hadde jeg åfår begynne til uka igjen
Hehe
Ja det er det !!
Det er så morro![]()
Det går seg nok tilHuff, jeg også. . Feiler jeg med denne vet jeg ikke hva jeg gjør. ..
Da er det leggetid for mini. Trøtt etter en dag uten de helt store skikkelige duppene
Å det er slitsomt når de har sånne dager, snuppa sover siste luren sin nåHehe, får begynne på mandag igjen ja
Jeg handla sjokolade på tilbud idag...men la de fint i skuffen*imponert*
Elsker fotobøkerJepp, bilder fra navnefesten![]()
Fin julegave det daYes, det skal vi![]()
En koselig familieettermiddag daRoligere onsdag ettermiddag enn vanlig.
For det første var mannen hjemme (hjemmekontor) sånn at vi slapp den "rekke å komme hjem før vi drar på barneidrett"
For det andre skulle ikke lillesøster på barneidrett siden hun har hatt feber idag, nå har hun bare 37,6 så vi håper det ikke blir noe mer utav det, så da var det jo bre "komme seg hjem til fotbakktreninga" da.
Og i det jeg har sendt eldstemann ned for å kle på seg fotballtøy kommer meldinga om at trening er avlyst pga en fotballkamp på bana de trener på i dag.
Vips, hele familien var hjemme til samlet middag, og ingen av ungene skulle på trening likevel.
så bare håper vi feberen blir borte uten at det blir noe mer utav det, sånn at lillesøster er klr for bhg i morgen.
Skarlagensfeber har vi ikke så lyst på, liksom.
Titter innom jeg ogsåHei hå! Titter innom![]()
God kveldGod kveldl dag er jeg effektiv syns jeg
![]()
Ja. Var på åpen barnehage så første luren ble litt amputert. Håpte han ville sove godt på andre luren men den ble knapt en liten time hvis jeg legger godviljen til. Satser på at det blir en god natt for hanÅ det er slitsomt når de har sånne dager, snuppa sover siste luren sin nå![]()
Så flink du er![]()
Fysj daHelsikken så kvalm
Er du på jobb nå?Titter innom jeg også![]()
Hva slags innlevering har du?OhyesSpesielt når man ikke klarer konsentrere seg om det man skal konsentrere seg om
![]()
Overtrøtt jente her... nekter å sove.. så trøtt at hun bare skriker.![]()
Overtrøtt jente her... nekter å sove.. så trøtt at hun bare skriker.![]()
God kveldhva har du gjort idag?
Hater sånne dager !!Ja. Var på åpen barnehage så første luren ble litt amputert. Håpte han ville sove godt på andre luren men den ble knapt en liten time hvis jeg legger godviljen til. Satser på at det blir en god natt for han![]()
Nybadet, ren og pen!Straks badetid for lille F![]()
Så gøy daYes,resten v uken