Skravletråd Oktober

Haha, ja det er typisk :-P

Ja er nok det. Men er ikke lett å være hjemme når man vet at de blir færre folk på jobb torsdag...
Og var jo derfor jeg dro i dag også, for var ikke så ille til morran, og har ikke feber... Så lett å være etterpåklok.. :rolleyes:
På plass i senga etter å ha sovet litt på mannen. Godt å ligge sånn, men veldig lurt å komme seg i seng.

Litt sulten, men for sent å spise så da er det bedre å bare sove.
Men det må være givende å jobbe i bhg

Kjenner den følelsen ! Sov godt :)

Her er det nå natta :)
Lykke til med farging :) hadde håpet på å få farget meg litt selv på jobb i morgen, ønsker litt rosa i anledning brystkreft mnd :) men veit ikke om det er tid mellom kundene da..
Sov godt:) Høres kult ut med rosa og fint initiativ:)

Kult! Sånn type ombre-farging??
Hva er keratin-extension?
Ja det var tanken:)
Hadde ca 200-250 slike fester som på bildet.. Og en zillion floker, føler meg ganske hårløs nå som jeg har fått ut extentionsene:)ImageUploadedByBV Forum1444774133.398005.jpg

Ja det var tanken:)
Hadde ca 200-250 slike fester som på bildet.. Og en zillion floker, føler meg ganske hårløs nå som jeg har fått ut extentionsene:)Vis vedlegget 140943
Oi, du må ha sittet lenge for å få på alle dem :-o

Jeg hadde sånne for mange mange år siden, på videregående. Tror det var når det først kom til Norge :-P
Hadde 8 striper i forskjellig farge :-P

Oi, du må ha sittet lenge for å få på alle dem :-o

Jeg hadde sånne for mange mange år siden, på videregående. Tror det var når det først kom til Norge :-P
Hadde 8 striper i forskjellig farge :-P
Tok de i Alanya i juli i sommer, farget mitt eget hår først for så å sette i festene.. Deretter føn og litt klipping for å få litt fasong.. Troor jeg satt 4-5timer og hadde vel to pauser på tilsammen 15min:p Dagen etter satt jeg 4,5time i en tatoveringsstol for å ta en tatovering som går fra oppå skulderen og til ca 10cm over albuen:) Dagen etter det igjen var det hjemreise.. Haha.. 2 timer buss, og 4,5time fly.. Var sliten etter den tre siste dagene av ferien for å si det sånn:') hahah..

Oi, husker du hvor mange fester du hadde tilsammen? Ble sikkert flott med forskjellige farger for å få litt spill i håret:)

God morgen alle sammen:-). Planer idag da? Her skal vi i åpen barnehage med ene fra barselgruppen:-)

God morgen alle sammen:-). Planer idag da? Her skal vi i åpen barnehage med ene fra barselgruppen:-)
Så kjekt.

Jeg skal på glukosebelastning 8.30, så skal jeg spiiiiiiiiise. Og så har jeg ingen planer før jeg henter ungene tidlig, ser til lekser og gir dem middag før hun skal på barneidrett, faren kommer hjem og følger ham på fotball

Så kjekt.

Jeg skal på glukosebelastning 8.30, så skal jeg spiiiiiiiiise. Og så har jeg ingen planer før jeg henter ungene tidlig, ser til lekser og gir dem middag før hun skal på barneidrett, faren kommer hjem og følger ham på fotball
Håper det går bra på glukosebelastningen:-).

God morgen alle sammen:). Planer idag da? Her skal vi i åpen barnehage med ene fra barselgruppen:)
God morgen:) Så kjekt da.
Vi gikk mye i åpen barnehage.
Skal bare slappe av i formiddag.
Skal bake noe grove rundstykker og flere fylte horn.
Skal på indisk i ettermiddag

Godmorgon :-) . Vaken siden kl 6:15. Hade sækert kunnat sova flera timmar till. Ønskar alla er en fin dag :-)

Back
Topp