Ah, den er kjip! Hva er stillingen da?Italia leder og det er bare 5 min igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, den er kjip! Hva er stillingen da?Italia leder og det er bare 5 min igjen..
bør finna senga selv snartEr nok det lureste![]()
Den fasen går over. Men er nok forferdelig når det står påJeg blir totalt sprø av holdningene og oppførselen. Ingenting betyr noe
Samme her... zzzbør finna senga selv snart
ellers sovner jeg i sofaen..Samme her... zzz
Ja. Gikk ut å satte meg for å trekke frisk luft. Ble akutt trøtt, så da er det påtide å finne senga. Kanskje få litt søvn får snupps våkner for mat.ellers sovner jeg i sofaen..
Høres fornutfig ut. Jeg gjør iallefall det nå.Ja. Gikk ut å satte meg for å trekke frisk luft. Ble akutt trøtt, så da er det påtide å finne senga. Kanskje få litt søvn får snupps våkner for mat.
NattaHøres fornutfig ut. Jeg gjør iallefall det nå.
Natta![]()
2-1Ah, den er kjip! Hva er stillingen da?
Har funnet den her nåbør finna senga selv snart
Huff ja. Hun får absolutt lov til å være seg selv. Men det å komme fra et hjem uten så mye regler til et med er ikke alltid like rett, det skjønner jeg.. bare tungt i de stundene de krasjer totalt.Den fasen går over. Men er nok forferdelig når det står på
Fint det blirSyns da det blir ganske pent her jeg. PS, vi er ikke ferdige enda![]()
Vi bruker ikke trappa hver dag, siden den kun går ned til vaskerommet, så vi maler alt i en smekk, så får det tørke/herde i ca 24 timerFint det blir
Bare et lite nysgjerrig spørsmål, hvordan gjør dere det når dere maler en trapp?
Den skal jo tørke noen timer.
Tar dere hvert annet trin den ene dagen, og resten den andre?
Uff det er så grusomtHei på dere :-D
Jeg har vært på jobb i nesten 12 timer i strekk i dag![]()
Og med dårlig form har det straffet seg![]()
Jeg er potte tett og har ingen stemme igjen og hoster nesten ut lungene![]()
Godt jeg ikke trenger stemme for å skravle her![]()