Mannfolk

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Hvorfor må de alltid hive av seg klærne over hele huset. I stuen ligger det nå en bukse, en skjorte og et par sokker. I hallen ligger det enda en bukse.. På hans side av senga ligger det også en haug med klær, for det meste boksere og sokker.
I forrige uke lå det klær etter ham i loftstuen.

Er det kun jeg som bor med en mann som har samme holdning som en 16 åring?

Min mannebass er faktisk ganske så dresert :P

Men en kamerat som har kræsja på gjesterommet, er en skikkelig slask! Etter to dager står det 2 glass og en kaffekopp etter han på stuebordet, flere asjetter på benken - selv om oppvaskmaskina er tom og det bare er å sette det inn.
Klærne ligger overalt på badet, og håndklærne har han stappa under badekaret...

Jaggu godt jeg blir kvitt han til torsdagen!

Min mannebass er faktisk ganske så dresert :p

Men en kamerat som har kræsja på gjesterommet, er en skikkelig slask! Etter to dager står det 2 glass og en kaffekopp etter han på stuebordet, flere asjetter på benken - selv om oppvaskmaskina er tom og det bare er å sette det inn.
Klærne ligger overalt på badet, og håndklærne har han stappa under badekaret...

Jaggu godt jeg blir kvitt han til torsdagen!
hehe.. Bra du har en flink mann.
Jeg skal ikke nevne badet. Og kopper og kar står det alltid igjen etter ham. Han klarer aldri å rydde av middagsbordet etter seg heller...
Jeg bor med en slask. Han blir stadig bedre, men er ikke lett når han er oppvokst med en mor som plukker opp absolutt alt etter ham. Han har jo bodd på "hotell" hele livet..

Og kopper og kar står det alltid igjen etter ham. Han klarer aldri å rydde av middagsbordet etter seg heller...
Jeg har en mann som heller bærer frokostgreiene sine over til vasken istedenfor å sette de i oppvaksmaskina med en gang. Og oppvaskmaskina står mye nærmere kjøkkenbordet...

Du er ikke alene! ;) Kjenner meg så igjen i det du skriver.
Jeg har sagt i fra (gang på gang), men det når tydeligvis ikke inn :bored:.

Håpløst! :p

Klærne er han flink med stort sett, ligger sokker over alt "bare"... :p

Men verktøyet hans...... Overalt!! Idag samla jeg sammen alt å la i en donge innpå boden hvor han har alt ellers og.. Tipper jeg får høre det når han kommer hjem :P Men jeg orker ikke å må gå å skreve over verktøy mere! :p

Her er det verst med sokker :confused: de er overalt etter han :p og har han ei brusflaske blir de stående :eek: finner også verktøy på de merkeligste plasser i huset

Her er alt konsentrert på hans side av senga, stort sett. Han må alltid krype opp i senga fra fotenden, pga mont blanc på et eller annet nivå hindrer tilgang fra siden. :p

Mannen har en tendens til å slenge fra seg klær overalt, ja... Hjelper ikke å si noe heller. :p

Eg gjør det enkelt eg. Lar det ligge, med beskjed om at "her i huset blir klær kun vasket om dei ligg oppi skittentøyskorga". :)

Eg gjør det enkelt eg. Lar det ligge, med beskjed om at "her i huset blir klær kun vasket om dei ligg oppi skittentøyskorga". :)
Det har jeg også sagt. Så var svigermor frekk nok i sommer til å spør meg om jeg virkling ville ha det så rotet. Når jeg påpekte at det var hennes sønn og at jeg ikke var noe hushjelp, så mente hun fremdeles at det var min oppgave.. Ble så forbanna.. Der mistet svigermor noen plusser i boken..

Jeg er verre enn mannen. LETT!
Eneste han lar ligge er cover til DVD/BluRay. Men da står som regel discen i spilleren, så det er jo et slags system som sikrer at de alltid er sammen på en måte...

Det har jeg også sagt. Så var svigermor frekk nok i sommer til å spør meg om jeg virkling ville ha det så rotet. Når jeg påpekte at det var hennes sønn og at jeg ikke var noe hushjelp, så mente hun fremdeles at det var min oppgave.. Ble så forbanna.. Der mistet svigermor noen plusser i boken..
Å fy! Bra du sa ifra! Kjente denne i margen altså, jeg hadde blitt så provosert! :eek:

Tar han av seg på soverommet så blir klærene liggende leeeenge før de kommer seg på vaskerommet!:eek: men jeg kan også rote. Min "last" er at q-tips brukt for å fjerne sminke under øynene ofte ligger igjen på vasken en dag :P

Back
Topp