Ja, er ikke det fintFarts definitivt gått opp nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er ikke det fintFarts definitivt gått opp nå!
Typisk.Ja! Og nå skal jeg selvfølgelig gå å male. Jeg vil jo heller skravle.
Det er godtBanab og majones, den kombinasjonen har jeg ikke hørt før
Jeg prøver. Men det ble lekser og trening herDu må skravle du ogsp![]()
Kom over den perfekte gaven til frøknaOj! Tidlig ute. Flinka![]()
Strøk to på trappa ned til vaskerommet.Typisk.
Hva skal du male, da?
Er vel ikke uvanlig med sånne perioderMini er skikkelig mammadalt for tiden. Skulle la gubben legge mini i kveld for en gangs skyld. Men det endte i skikkelig hjerteskjærende gråt♡. Stoppet med en gang han fikk komme i armene mine og skulle godt inn i armkroken min♡♡
Satser på at hun roer seg ned snart daJa, ikke fare for å skamme nå.
Men gå glipp an litt, siden lillesøster tuller med leggingen
Må jo det dersom man skal nå 13.000/13.500 innlegg på denne trådenJaer nå mer liv nå
![]()
Da har du ikke smakt OJ sin pinnepølse altsåJeg personlig foretrekker pinnebrød fremfor pinnepølse![]()
Haha.. Jeg var "redd" for å handle på butikken for jeg var redd for å møte på han.. Da bodde vi 6min kjøretur unna hverandre og handlet på de samme butikkene..Haha. Helt likt jafor jeg avslo og å treffe han på date eller kaffe på kafe.. skulle ikke han no gubbe ,og ikke dated jeg heller
![]()
Svigers er enkel her. Vin eller annen alkohol liker de.Okeier glad I hjemmelagde gaver jeg
![]()
Sliter meg fantasien på noen da.. aner ikke hva svigers eller pappa skal få. .
Hva ble det da?Kom over den perfekte gaven til frøkna
nope ikke til allevet du hva du skal kjøpe da?
Dere fikk opp farta...Kos deg, vi er her når du kommer tilbake
Lille U kommer ikke til å bruke den størrelsen da...Samme som mi da.
Tenkte på en kurv med litt spekemat og vin til de. Og kaffe. De elske kaffeSvigers er enkel her. Vin eller annen alkohol liker de.
Pappa er utrolig vanskelig. Han har alt.
Liker å lager hjemmelagde ting: og elsker å få det![]()
Så flink du er!Strøk to på trappa ned til vaskerommet.
Chatter litt å skravler herJeg prøver. Men det ble lekser og trening herDu gjør på da?