Det blir spennendeJa. og lengden er ikke målt siden fødsel![]()
Her dro jeg jevnlig for å sjekke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennendeJa. og lengden er ikke målt siden fødsel![]()
Oi, da blir det jo ekstra spennendeJa. og lengden er ikke målt siden fødsel![]()
Var en burger det ble her. Er skikkelig matlei jeg og :OÅÅÅh, sykt å si det.. men er så matlei nå at jeg tror faktisk en OBScafé burger er det eneste som frister... Har både spaghetti og kjøttboller, og saltkjøtt og stappe stående, i tillegg til to pakker karbonadedeig i kjøleskapet.. men ingenting som frister alene![]()
Må gjøre seg ferdig med dem først jamå få strikka og sydd julegaverxså kan jeg se serier![]()
Dere møttes dagen etter frøkna min kom til verden dereHøres ut som oss. Ble kjent 17 desember 2011. Ble sammen nyttårsaften 31. Desember samme år![]()
Skal få laga meg te, så er jeg medBlir du også med på å prøve å skravle fort på den tiden?
Okei. Det er jo greitAvsluttende saker ja![]()
Jeg er sulten. Ikke snakk om matVar en burger det ble her. Er skikkelig matlei jeg og :O
Er bedre akkurat nå.Det er lov.
Sofa er deiligKb har kompis på besøk, jeg har flata ut på sofaen
Vi veide 3 ganger i uka helt til slutten av august. Siden hun er prematur og slet med at hun gikk ned mye. Brukt 1mnd på å nå fødselsvekta. Men så gikk det godt oppover, så vi har ikke veidDet blir spennende
Her dro jeg jevnlig for å sjekke det![]()
Er mulighetene der for å nå målet?Blir du også med på å prøve å skravle fort på den tiden?
Vi hadde blomkål med ostesaus, erter og baconHva spiste du?![]()
Ja, det er jo en ganske tung serie så det er greit å få litt avslutning mellom sesongeneOkei. Det er jo greit![]()
Såpass jaDere møttes dagen etter frøkna min kom til verden dere
Er jo ikke nødvendigVi veide 3 ganger i uka helt til slutten av august. Siden hun er prematur og slet med at hun gikk ned mye. Brukt 1mnd på å nå fødselsvekta. Men så gikk det godt oppover, så vi har ikke veid![]()
Veldig greit det jaMå gjøre seg ferdig med dem først ja![]()
Det gjorde den visst her ogsåHele dagen gikk plutselig i ett her :O