Gleder meg til å få tid til å se de episodene som har kommet ut av siste sesongenJa, det er utrolig spennende ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å få tid til å se de episodene som har kommet ut av siste sesongenJa, det er utrolig spennende ja![]()
Ja, da må det nesten vente litt jaNettopp bestilt en haug med garn og stoff til symaskin, så blir storproduksjon først![]()
Takk, ferdig nåGodt vakt, den siste timen![]()
Tror jeg og er her såpassJeg er her og blir gjerne med på å skravle en 1,5 times tid![]()
Hatt vondt i hodet i dag så har rett og slett ikke orketSelvfølgeli går det tregt nå jeg har fri å kunne brukt hele dagen på å skravle haha![]()
Hva spiste du?Da er jeg god og mett![]()
Prøver så godt jeg kanEr bare å sette i gang å skravle det
Høres ut som oss. Ble kjent 17 desember 2011. Ble sammen nyttårsaften 31. Desember samme årVi har bare vært sammen i 8 mnd, og hadde kjent hverandre i bare 13dager når vi ble sammen.. Men bortsett fra når han er på reisejobb så har vi tilbragt hver dag sammen siden en uke etter vi møttes første gang![]()
Du har vel akkurat kommet hjem fra jobbHehe...vært opptatt selv![]()
HerligTakk, ferdig nå![]()
Ah, ok. Da får vi henge iTamara utfordret oss til å nå 13.500 i kveld
ÅÅÅh, sykt å si det.. men er så matlei nå at jeg tror faktisk en OBScafé burger er det eneste som frister... Har både spaghetti og kjøttboller, og saltkjøtt og stappe stående, i tillegg til to pakker karbonadedeig i kjøleskapet.. men ingenting som frister aleneHer ble det rett og slett middag på obs kafeen idag![]()
Ja vært en hektisk dagIkke så lenge igjen nå da
Travelt i dag?
Det skjønner jeg du gjørGleder meg til å få tid til å se de episodene som har kommet ut av siste sesongen
Ja. og lengden er ikke målt siden fødselDet skjønner jeg du er
Er nok stor forskjell fra sist gang nå ja![]()
Det er lov.Hatt vondt i hodet i dag så har rett og slett ikke orket
Godt å komme hjem igjen daJa vært en hektisk dag![]()
Blir du også med på å prøve å skravle fort på den tiden?Tror jeg og er her såpass
må få strikka og sydd julegaverxså kan jeg se serierJa, da må det nesten vente litt ja![]()
Avsluttende saker jaDet skjønner jeg du gjør
Er det avsluttende i sesongene eller fortsetter det med samme sak?