Selvfølgeli går det tregt nå jeg har fri å kunne brukt hele dagen på å skravle hahaHahagår treeegt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgeli går det tregt nå jeg har fri å kunne brukt hele dagen på å skravle hahaHahagår treeegt!
Ja, det har vært godt. For både hode og bekken.
Lillejenta sparker meg masse, forøvrig
Det var jo en annen sakMå bare finne tid til serier først![]()
Joda, bakfra går fintVel, ikke så kult legge ut bilde på generelt![]()
Yes og her har eg tenkt til å bli.
Mannen skal fikse kvelds til meg så![]()
hehe. okeiJoda, bakfra går fint![]()
Ja, det er utrolig spennende jaÅh, der har jeg slukt de 2 tidligere sesongene. Det er så så brahar ikke sett den siste enda da.
Yes blir bra det nåDet fortjener du at han ordnerSå kan du ruge og slappe av
![]()
Det hørtes skikkelig lurt ut!Smarte gravide Synnøve. Løpe etter guttungen på motorsykkelen var ikke det smarteste![]()
Har sett begge talla her inne. Så vet ikke hva som var pnsket oppnåddUvanlig problem, ja
De 13000, eller var det 13500 er det et stykke til. Våkner folket, tro?
Tror det var 13 000. Må opp med tempo for å klare det jaUvanlig problem, ja
Jeg er her og blir gjerne med på å skravle en 1,5 times tidUvanlig problem, ja
Håper og det. Spent på vekt og lengde. Ikke veid siden slutten av augustHåper det går bra på kontroll i morgen da![]()
Vi har bare vært sammen i 8 mnd, og hadde kjent hverandre i bare 13dager når vi ble sammen.. Men bortsett fra når han er på reisejobb så har vi tilbragt hver dag sammen siden en uke etter vi møttes første gangDet er det. Snupps gliser når pappa kommer hjem hver daghele vårt første år sammen var det slik. Så hverandre kun i helgene. Glad vi bo sammen på heltid nå
![]()
Tamara utfordret oss til å nå 13.500 i kveldHar sett begge talla her inne. Så vet ikke hva som var pnsket oppnådd![]()
Nettopp bestilt en haug med garn og stoff til symaskin, så blir storproduksjon førstDet var jo en annen sak![]()
Hehe...vært opptatt selvTidvis er vi det, ja
Det skjønner jeg du erHåper og det. Spent på vekt og lengde. Ikke veid siden slutten av august![]()
Er bare å sette i gang å skravle detTror det var 13 000. Må opp med tempo for å klare det ja![]()
Hva ordner han da?Yes blir bra det nå![]()