Privat ultralyd

mimma1

Glad i forumet
Noen som har vært på dette? Og har et sted og anbefale i nærheten av Oslo eller mot kongsvinger? Har så lyst til å reise på det, men aner ikke hvor :)

Ultralydklinikken på lysaker. Kjempe flinke :) de har kampanje ut oktober også :)

Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstua - veldig hyggelig og god service! ☺ Hadde tidlig ul der i uke 8 og ca. 12, kommer til å ta en evt. 3D der også.. Koster 1000! ☺

Gynekolog Vivek Sethi på Lørenskog ( rett v E6). Veldig koselig, time som regel nærmest på dagen. Har timer også på ettermiddagen og lørdager

Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstua - veldig hyggelig og god service! ☺ Hadde tidlig ul der i uke 8 og ca. 12, kommer til å ta en evt. 3D der også.. Koster 1000! ☺
Enig, kjempe fin opplevelse der, en utrolig hyggelig jordmor og var inne i 45 minutter i uke 12 :) Tror det kostet 1200,- for meg, det var visst prisen etter uke 11 fordi de gikk gjennom mer anatomi osv.

Enig, kjempe fin opplevelse der, en utrolig hyggelig jordmor og var inne i 45 minutter i uke 12 :) Tror det kostet 1200,- for meg, det var visst prisen etter uke 11 fordi de gikk gjennom mer anatomi osv.
Vi var ikke helt på uke 12 siste gangen vi var der, men kanskje 11+4.. Men betalte 1000 hver gang! ☺ Mulig de har endret litt på prisene. Men uansett et trivelig sted jeg anbefaler varmt! ☺ Og to kjempe koselige jordmødre som jobber der! ☺

Back
Topp