Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
...klarer dere å ikke være redd denne gangen? Jeg har mistet en i uke 20 og en i uke 6, og jeg klarer ikke la være å være redd hele tiden! Klarer jo ikke å tro at dette går bra...
Jeg var også der første gangen, tenkte liksom ikke over at jeg kunne miste. Visste jo at der var en sjangs, men tenkte ikke at det kom til å skje meg.Første gangen jeg var gravid så tenkte jeg ikke noe særlig på det i det hele tatt.. Tror kanskje det var litt fordi jeg var mer ung og tenkte alt gikk bra uansett![]()
Men nå har jeg jo mista et par ganger, og kjenner jeg er litt urolig allikevel frem til uke 12.. Fordi denne gangen har vi på en måte aktivt prøvd..
Ikke sant.. Nå var jo ikke S planlagt for vår del, og jeg fant det ut i uke 9.. Men det var ikke noe stor bekymring for meg den gangen..Jeg var også der første gangen, tenkte liksom ikke over at jeg kunne miste. Visste jo at der var en sjangs, men tenkte ikke at det kom til å skje meg.