Brukte bursdag og/eller julegaver

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du ønsket det til deg og dine før eller fått det?

Hva tenker du om det?:)

Jeg er i utgangspunktet for gjenbruk, men en del av meg syns gaver skal være nytt. Heller noe mindre enn brukt. Så vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert.
Dvs ett år var det noen som solgte hele abc serien til 500 kr på Finn, og de bodde rett ved pappa så jeg spurte om ikke han kunne kjøpe den til eldste til jul. Det var det ingen som tenkte noe på:)
Så det kommer kanskje litt an på hva det er.

Jeg er i utgangspunktet for gjenbruk, men en del av meg syns gaver skal være nytt. Heller noe mindre enn brukt. Så vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert.
Dvs ett år var det noen som solgte hele abc serien til 500 kr på Finn, og de bodde rett ved pappa så jeg spurte om ikke han kunne kjøpe den til eldste til jul. Det var det ingen som tenkte noe på:)
Så det kommer kanskje litt an på hva det er.

Ja, det spørs jo...og hvor slitt det er såklart.

Min søster sier hun ønsker seg brukt, så det er veldig greit:P

Og jeg vet guttungen får noen brukte blekkulf bøker til bursdagen, men det blir vi bare glad for:)

Kommer an på,om msn ønsker noe speielt man kun får tak i brukt er der greit

Både og. Spørs veldig på hva det er :)

Hva kunne vært ok å få brukt da:)?
Jeg er glad I bøker, så vintage bøker er fint, også vesker o.l.
Også ting til tuppa, duplo eller Lego o.l
Hadde nok blitt skuffa om noen dukka opp med ei slitt bukse eller noe sånt ja :p
Arvegods er jeg også glad I, og det er flotte gaver syns jeg

Jeg er glad I bøker, så vintage bøker er fint, også vesker o.l.
Også ting til tuppa, duplo eller Lego o.l
Hadde nok blitt skuffa om noen dukka opp med ei slitt bukse eller noe sånt ja :p
Arvegods er jeg også glad I, og det er flotte gaver syns jeg

Jeg samler på vintage vesker;)
Jeg vet guttungen får noen brukte blekkulf bøker til bursdagen...de selges jo ikke lenger:D
Slitt bukse hadde vært kjipt:P

Har ikke ønsket det verken til meg selv eller barna. Ønsker svært lite leker i utgangspunktet.

Back
Topp