Skravletråd Oktober

Denne uka er ekstrem, men tanken er tenkt. Kanskje vi får se. Jeg jobber jo ikke mye. Det går vel.
Kanskje ikke mye for deg, men for kroppen? Når du er så trøtt og sliten. Men lytt til kroppen!:) Er det for tungt, er det ingen skam i å be om en større sykemelding. du har tross alt flere enn jobben å tenke på ;)

Tja, Begynner å bli litt lit av det vaskerommet for å si det sånn :p men syns det er mye gøyere å velge farger å innredning enn å utføre selve jobben :p malingen er jo greit, med det er alt det andre som er så kjedelig :p
haha, det skjønner jeg :P ofte er planleggingen mer gøy enn selve utføringen, ja :P er det mye igjen nå?

haha, det skjønner jeg :P ofte er planleggingen mer gøy enn selve utføringen, ja :P er det mye igjen nå?
Tja.. det er noen rører som må trekkes på plass, også skal rørleggeren komme å koble de på, så må vi sette på plass innredningen. Også taket da. Ja huff, det er en del igjen.. men det er noe som må vente til vi er ferdige med det oppe da. Og der skal jo snekkerne gjøre det meste :)

Ja blir veldig herlig:D
I perioder kan det bli mye, de siste to mnd feks har han kun vært hjemme i helgene.. :eek:
oj, tror ikke jeg hadde klart det om samboer var så mye borte. er så glad i å ha han hjemme hver ettermiddag og fritt hver helg :)

Tja.. det er noen rører som må trekkes på plass, også skal rørleggeren komme å koble de på, så må vi sette på plass innredningen. Også taket da. Ja huff, det er en del igjen.. men det er noe som må vente til vi er ferdige med det oppe da. Og der skal jo snekkerne gjøre det meste :)
en del ja.. men tenk så bra det blir når det blir ferdig :D

Back
Topp