Hva passer du på å få billig til barna/barnet som...

Bruker rema1000 bleier. Handler klær og andre ting på tilbud.

For ikke lenge siden var det tilbud på lege classic og da jeg og mannen syns lego er morsomt for store og små kjøpte jeg :) lillegutter bare 3 mnd :p

Syns også sparkjøp har mye fint i god kvalitet. Sjekker også Finn for ting som jeg ser vi kommer til å trenge i framtiden av leker osv.

Eller så har jeg funnet ut at å sy babyklær er billig. Har fått 3 flisdresser for 29 kr :D
 
Prøver å kjøpe alt på tilbud. Kjøper ofte inn ting jeg vet vi trenger uansett hvis jeg kommer over et tilbud. Kjøper f.eks nesten alltid klær når det er 3 for 2.
 
Kjøper billige bleier (Coop/Rema), og av bodyer/T-shirts kjøper jeg også billig. Legger heller mer penger i ytterklær og sko.
 
Bruker rema1000 bleier. Handler klær og andre ting på tilbud.

For ikke lenge siden var det tilbud på lege classic og da jeg og mannen syns lego er morsomt for store og små kjøpte jeg :) lillegutter bare 3 mnd :p

Syns også sparkjøp har mye fint i god kvalitet. Sjekker også Finn for ting som jeg ser vi kommer til å trenge i framtiden av leker osv.

Eller så har jeg funnet ut at å sy babyklær er billig. Har fått 3 flisdresser for 29 kr :D
Åhh bilder av noe du har sydd:)?
 
Vi bruker billigbleier. Ser ikke vitsen i å kaste mer penger enn nødvendig i søpla.
Klær kjøper vi på tilbud. Da får vi gode kvalitetsklær til billigkjedepriser.
Ulltøy ser jeg ikke på merket, så lenge de er mulesingfri. Synes ofte at de billigere har bedre passform enn dyrere merker.
 
Jeg er veldig nøye på at det vi kjøpe skal ha kvalitet og være giftfritt, synes det er viktigere enn at det er så veldig billig.

Leker er jeg særs nøye på. Mye babyleker i plast kan innholder giftstoffer som frigis når babyen spiser på de.

Klær betaler jeg mer for å få garanti for at de er etisk forsvarlig og med et minimum av kjemikalier i.

Billigbleier ble ungen vår sår av...

Kjøper heller ting brukt om jeg skal spare penger, for mye kvalitetsting er like fine på bruktmarkedet. :)
 
Bleier. Har brukt Pampers mye, men fy så dyre de er i forhold til REMA. REMA fungerer bra, men Coop Xtra åpner snart her vi bor så skal teste ut de. Ellers har jeg kjøpt vugge brukt, og nettopp solgt til samme pris jeg kjøpte for, og også kjøpt lekegrind brukt. Seng fra IKEA, og kjøpt siklesmekker og vognutstyr på ebay.
 
Prøver å kjøpe på salg spesielt de store dyre tingene som bilstol o.l. Klær kjøper jeg ofte på lindex, hm osv. Syns det er litt unødvendig å kjøpe en body til 3-400 kr når jeg kan få en til halvparten og han kun får brukt den en kort stund før han vokser ut av den
 
Se der ja. Så fint:) :)

Kunne du sydd en kaptein sabeltann smekke og::p?

Nja. Har noen uferdig prosjekt liggende og med en liten gutt på snart 4 mnd har jeg ikke så veldig mye tid til overs. Men vis du skal prøve å sy så går det sikker med svart bomullsstoff under med kantbånd. Får sånn gull i sikk sakk. Og gjennomsiktig voksduk over.
 
Nja. Har noen uferdig prosjekt liggende og med en liten gutt på snart 4 mnd har jeg ikke så veldig mye tid til overs. Men vis du skal prøve å sy så går det sikker med svart bomullsstoff under med kantbånd. Får sånn gull i sikk sakk. Og gjennomsiktig voksduk over.
Skjønner:)
Vet ikke om jeg skal prøve meg selv, aldri sydd noe i hele mitt liv omtrent:p Men takk for tipset. Høres ikke ut som en dum ide:)
 
Ser de har togbane på ikea og.
Her har vi arvet brio togbane, så det var helt genialt:)

Spørs vel gjerne litt hva klær? Ytterklær er nå greit med skikkelig kvalitet iallefall:)

Vi brukte også en stund rema1000 sine, var veldig greie de.
Prøver passe på med tilbud selv.
Vikting vintersko gav jeg ikke mer enn 374,-for:):D



Ja, det med sparkjøp har jeg lurt litt på selv. Helt ok kvalitet?:)

Sparkjøp tommel opp ;) alt er selvsagt ikkje like bra men sånn er d i de fleste butikker ;)
 
Back
Topp