Hva passer du på å få billig til barna/barnet som...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
du mener er like bra som tilsvarende dyre produkter? :)

Bleier?
Klær, isåfall hvilke?
Leker?
etc etc.
 
Vi bruker bleier fra coop. Leker ja, kjøpte ikke brio togbane, men en billigere versjon, og biltema sin. Like bra det. Kan godt kjøpe billigere klær, men der er det litt både og.
 
Tynne luer! Mannen roter bort og mister de hele tiden, så tynne bomullsluer kjøper jeg helst så billig som mulig .
 
Kjøpte rema sine bleier.

Også har jeg kjøpt sko når det er 2for1, eller etter jul (til neste sesong) da har jeg gått viking goretex sko til 99 og 199 kr! Knallbillig, og kjøper da 2 par til hver av barna!

Ellers så er det lite billig produkt jeg kjøper. Handler når det er gode tilbud. 1-2 ganger i året er det utsalg på sport butikken, og får da gjerne bergans og skogstad ytterklær på halv pris!:)
 
Vi kjøper billige bleier, da de dyre ikke passer hans fasong (prøvd alle varianter av Libero og Pampers som er i "riktig" vektklasse)

Kjøper også like gjerne klær på SparKjøp eller lignende og får en body til 60,- som å betale mer andre steder :) Følger for øvrig med på salg på klesbutikker, så kjøper sjelden klær til fullpris hverken til ettåringen eller åtteåringen.
 
Vi bruker bleier fra coop. Leker ja, kjøpte ikke brio togbane, men en billigere versjon, og biltema sin. Like bra det. Kan godt kjøpe billigere klær, men der er det litt både og.
Ser de har togbane på ikea og.
Her har vi arvet brio togbane, så det var helt genialt:)

Spørs vel gjerne litt hva klær? Ytterklær er nå greit med skikkelig kvalitet iallefall:)
Kjøpte rema sine bleier.

Også har jeg kjøpt sko når det er 2for1, eller etter jul (til neste sesong) da har jeg gått viking goretex sko til 99 og 199 kr! Knallbillig, og kjøper da 2 par til hver av barna!

Ellers så er det lite billig produkt jeg kjøper. Handler når det er gode tilbud. 1-2 ganger i året er det utsalg på sport butikken, og får da gjerne bergans og skogstad ytterklær på halv pris!:)
Vi brukte også en stund rema1000 sine, var veldig greie de.
Prøver passe på med tilbud selv.
Vikting vintersko gav jeg ikke mer enn 374,-for:):D

Vi kjøper billige bleier, da de dyre ikke passer hans fasong (prøvd alle varianter av Libero og Pampers som er i "riktig" vektklasse)

Kjøper også like gjerne klær på SparKjøp eller lignende og får en body til 60,- som å betale mer andre steder :) Følger for øvrig med på salg på klesbutikker, så kjøper sjelden klær til fullpris hverken til ettåringen eller åtteåringen.

Ja, det med sparkjøp har jeg lurt litt på selv. Helt ok kvalitet?:)
 
Rema bleiene har jo fått 4'er i test, og coop sine bleier vant testen. Så billigbleier duger.
Men billigere enn engangsbleier, har det vist seg at tøybleier er for oss :)

Ellers så kjøper jeg leker brukt -bortsett fra en og annen småting. Føler at da ser jeg kvaliteten også, for hvis det først har tålt å bli lekt med av andre barn, så tåler de ofte mitt barns lek etterpå også.

Kjøper også bommulsklær fra billigkjeder så lenge designet er noe jeg liker.

Da jeg var i Sverige sist, kjøpte jeg også en hel haug med billige smokker derfra. Det var under 40kr for 3 smokker tror jeg det var. Og de dugde bra :)

Også kjøpt noen smekker på ebay som jeg har vært fornøyd med.
 
Kjøper det meste billigst mulig, egentlig, så lenge det ikke går ut over sikkerhet.
 
Ja, det med sparkjøp har jeg lurt litt på selv. Helt ok kvalitet?:)

Ja, jeg synes det, merker stort sett ikke forskjell på de og dyrere, noen er tynnere i stoffet, men de holder fasong og er ikke noe dårlige klær :)
 
Kjøper alltid klær billig, for blir dyrt når 3 unger skal ha nytt. Sko kjøper jeg alltid på salg.
 
Handler masse på H&M, der får jeg rabatt og kvaliteten på det jeg har kjøpt er stort sett veldig bra. Sko foretrekker jeg å handle kjente merker, men gjerne på salg. Er ikke hysterisk verken ene eller andre veien, jeg liker å spare penger, men ikke for enhver pris :)
 
Prøver å kjøpe dresser, regntøy og sånt av kjente merkevarer på salg. Det lønner seg veldig!
 
Ja, jeg synes det, merker stort sett ikke forskjell på de og dyrere, noen er tynnere i stoffet, men de holder fasong og er ikke noe dårlige klær :)
Okei. eneste jeg har prøvd er noe tom&trine ullklær som vi har arvet:)
Men vært å sjekke ut da.
 
Vi handler klær på HM og Lindex og Kappahl for det meste :) Like bra som det dyre! : Ellers har vi seng fra IKEA. :)
 
Tja, brukte Rema sine bleier til yngste, eldste brukte pampers.

Ellers prøver jeg å få klær så billig som mulig, men bruker mer penger på ytterklær enn vanlige klær :)
 
Ikkeno. Men prøver å kjøpe så mye som mulig på salg. Jo kanskje vinterdress når de er 3/4 år+. Da holder kappahl og lindex sin helt fint:)
 
Klær på tilbud ser jeg etter. Og andre ting som er dyre.. bilstol og sånt.
 
Vinterdresser kjøper jeg alltid på tilbud, gjerne på våren så de henger til neste vinter :) Ellers handler jeg ull på tilbud. Ramler jeg over noen gode tilbud på andre ting, så handler jeg det de kan ha bruk for. Eneste sko jeg ikke kjøper lenge i forveien om jeg finner på sal, de syns jeg må prøves.
 
Back
Topp