Bruker dere sea band?

121516

Betatt av forumet
Jeg begynte å bruke det igår, merker det hjelper hvis de er plassert akkurat riktig, men de sklir så fort ned på armen! Ofte kjenner jeg kvalmen kommer smygende igjen, så sjekker jeg armbåndene og da er de jo helt på halv 12! Er det bare jeg som sliter med å ha de riktig plassert på armen?

Prøvde dem mot sjøsjuke når jeg ammet nr1, men det var både ubehagelig og fullstendig uten effekt. Har svært lite tro på slikt :-/ men skulle ønske jeg hadde troa, for da hadde det nok funka også

Jeg bruker det og det virker som det tar den verste kvalmen. De sitter ganske greit, men jeg plages med at de er veldig stramme... Får skikkelig trykkmerker etter kulene og greier ikke å ha de på om natten fordi det blir vondt. Kanskje fordi de er så stramme at mine ikke sklir?

Brukte de i forrige svangerskap. Kan ikke huske om jeg synes det virket eller ikke. Har ikke brukt det nå, selv om jeg er ganske kvalm. Men det er hemmelig enda, så da kan jeg ikke gå rundt med slike armbånd.

Jeg bruker det og det virker som det tar den verste kvalmen. De sitter ganske greit, men jeg plages med at de er veldig stramme... Får skikkelig trykkmerker etter kulene og greier ikke å ha de på om natten fordi det blir vondt. Kanskje fordi de er så stramme at mine ikke sklir?

Jeg har veldig tynne armledd i forhold til resten av kroppen :P så mulig de sklir fordi de ikke sitter stramt nok på meg! Men høres ikke noe godt ut når de strammer sånn heller akkurat! Ikke veldig imponert av de, men merker de tar verste kvalmen jeg og (mulig det er placebo?). Så bruker de videre, må bare justere de dagen lang.

Hadde ikke kunne brukt det hvis ikke jeg bare var hjemme i permisjon om dagen jeg heller, er ganske avslørende ja når man går rundt med slike bånd :P

Har prøvd og syns de sitter godt på. Har litt ekstra kilo på kroppen :-p men mini rota bort ene, han fikk så "vondt i magen" da han så jeg brukte de og det var forklaringen min at jeg hadde vondt i magen ;) Om de hjelper vet jeg ikke helt, kanskje de tok det verste, men ikke alt.

Jeg har veldig tynne armledd i forhold til resten av kroppen :P så mulig de sklir fordi de ikke sitter stramt nok på meg! Men høres ikke noe godt ut når de strammer sånn heller akkurat! Ikke veldig imponert av de, men merker de tar verste kvalmen jeg og (mulig det er placebo?). Så bruker de videre, må bare justere de dagen lang.

Hadde ikke kunne brukt det hvis ikke jeg bare var hjemme i permisjon om dagen jeg heller, er ganske avslørende ja når man går rundt med slike bånd :P

Har ganske litt over snittet store håndledd, men egentlig ganske normale Bruker konstant langermede halvtykke gensere uansett, så båndene vises ikke og har brukt dem på jobb Har så vidt begynt å få litt mage, så kan uansett ikke gå i noe tettsittende

Mine funker bra, men er viktig at de sitter riktig på.
De tar den verste kvalmen, den som gjorde at jeg følte jeg konstant måtte spy.

Jeg har også kjøpt meg, men hovedproblemet mitt er brekninger og da kaster jeg opp, så de hjelper ikke veldig.. Vurder akupunktur.. Har dere prøvd det?

Jeg har også kjøpt meg, men hovedproblemet mitt er brekninger og da kaster jeg opp, så de hjelper ikke veldig.. Vurder akupunktur.. Har dere prøvd det?

Jeg prøvde akupunktur på torsdag... Før dette hr dagene startet med å løpe ned på do, spydd 3-5 ganger før jeg har klart og levere mini i Bhg...

Etter torsdag har jeg ikke kastet opp, og mye av kvalmen er borte.. Vet ikke om det er akupunkturen som har gjort det, men er rart at den plutselig roet seg etter en time med dette. Skal ta en ny time denne uken her:)

Skader jo ikke og prøve:) utenom dette, bruker jeg seaband hver dag:)

Jeg prøvde akupunktur på torsdag... Før dette hr dagene startet med å løpe ned på do, spydd 3-5 ganger før jeg har klart og levere mini i Bhg...

Etter torsdag har jeg ikke kastet opp, og mye av kvalmen er borte.. Vet ikke om det er akupunkturen som har gjort det, men er rart at den plutselig roet seg etter en time med dette. Skal ta en ny time denne uken her:)

Skader jo ikke og prøve:) utenom dette, bruker jeg seaband hver dag:)
Ja, det er jo bra:). Syns det er ille å kaste opp:o. Hater det.. Jeg ser hvordan dagen utvikler seg.. Føler meg litt bedre, men kaster fortsatt opp da..

Back
Topp