Skravletråd Oktober

Ja den er jeg enig med deg i.
Jeg skriver også bare når jeg er i humør og vil, jeg har ikke ork til å skrive bare for å skrive.

Blir ikke moro heller når det blir en plikt.
Ingen som sier dere må det heller. Men jeg synes yvertfall det er greit å prøve å gi noe tilbake når forumansvarlig står på ig skaffer oss masse fine premier

Ja den er jeg enig med deg i.
Jeg skriver også bare når jeg er i humør og vil, jeg har ikke ork til å skrive bare for å skrive.

Blir ikke moro heller når det blir en plikt.
Nettopp.
Plikt er ikke gøy. Bv skal være gøy. Så jeg skriver for gøy. Ganske mye, men bare sålenge det gir meg mer enn det krever

Ingen som sier dere må det heller. Men jeg synes yvertfall det er greit å prøve å gi noe tilbake når forumansvarlig står på ig skaffer oss masse fine premier
Nei det er ikke noen som sier det ;-)

Og jeg er med de dagene jeg har lyst og ork ;-) Vært mye mer aktiv den siste tiden jeg også enn før sommeren :-)
Fordi jeg synes det er morsomt igjen ;-)

Men jeg går ikke og tenker på det hele tiden heller ;-)

Nei det er ikke noen som sier det ;-)

Og jeg er med de dagene jeg har lyst og ork ;-) Vært mye mer aktiv den siste tiden jeg også enn før sommeren :)
Fordi jeg synes det er morsomt igjen ;-)

Men jeg går ikke og tenker på det hele tiden heller ;-)
Nei det gjør vel ingen ;)
Jeg bare synes det blir mye negativitet, ingen som tvinger noen til å skrive

Uff.. Ja.. Hva var grunnen til det?
Bilen min glemmer seg litt i blant.. Men det er fordi batteriet ikke er kobla skikkelig. Ikke skrudd skikkelig på plass.. Så må dytte på "ledningen", så går det.. Burde sikkert få en av fedrene mine til å ordne det snart ><

Vet ikke enda hva det er.. Vi bare lot den stå :p får se imorgen :)

Nei jenter får legge meg. Opp klokken 06:00 ... Klarer ikke sove -,- BP svaret kommer i morgen ...

Back
Topp