Du måtte det ja![]()
Ja, for lillesøster sto igjen på første runde npr storebror var i mål. Mamma, hjelp meg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du måtte det ja![]()
Jeg syns det er mye daDet er da ikke så mye...
Du blir fort vant med det og syns den skulderlengden er mye lettere å holde fin.
Hvertfall på mitt hår
Sånn er det med energityv i magen![]()
Hvorfor er helgen så kort?
Jeg ville ha klipt opp på siden av ansiktet for å avrunde det på en måte, men jeg er ikke den rette personen å spørre.Jeg syns det er mye da
Og lik lengde rundt hele? Hmm
Satse på den kommer til uka![]()
Skjønner den altså![]()
Ikke jeg heller i grunn. hatt det langt i alle år nå. og lyst. ikke så lyst som på bilde nå da, men fortsatt ganske blondtJeg ville ha klipt opp på siden av ansiktet for å avrunde det på en måte, men jeg er ikke den rette personen å spørre.
Jeg er ikke så veldig flink på det der med hår
Ja vi har bare ikke fått tak i her
Syns ikke du virker blond i det hele tatt jegIkke jeg heller i grunn. hatt det langt i alle år nå. og lyst. ikke så lyst som på bilde nå da, men fortsatt ganske blondt
HuhSyns ikke du virker blond i det hele tatt jeg![]()
Jeg er blond, jegHuh?
Ironi?
Men er ganske mørk naturlig![]()
ohh niceJeg er blond, jeg
Helt naturlig![]()
Ja vi har også forskjelluge til wii,men ikkw to klassiskeMannen som styrer dette her, jeg har ikke peiling. Ungene har en wii u og altså tre forskjellige kontroller, den som følger med, en sånn hvit man kan veive med, og en som ser ut som en ganske klassisk spillkontroll.
Så smartJeg er ikke noe glad i pølser så når vi var på grilltur før i dag hadde vi med pølser til barna og så hadde vi delt entrecote i "pølsestørrelse", laget bearnaise og hadde på en tom sjokoladesaus flaske.
Stekte kjøttet på pinne som pølse over bålet, la det i pølsebrød og hadde på bearnaise
Hadde et par "pølser" igjen og litt mer saus som vi tok nå
Ja vi har også forskjelluge til wii,men ikkw to klassiske
Er så alt for stilleStille her i dag,lite sider skravlet mellom hver gang jeg er innom
Så deilig daHerlig! Jeg har varmepumpe på soverommet og samme temp året rundt jeg![]()